aparta, coño.

viernes, 3 de septiembre de 2010

por

tinc el singlot.

Anem a pams. Primer de tot vull destacar que finalment, després de mesos d'agonia, he pogut culminar l'"operació remuntada" que vaig iniciar al seu moment amb els examens de juliol, amb la finalització de totes les PUTES pràctiques. Ja estan. Totes entregades almenys. Així que fins el 20 de setembre a esperar resultats finals.

Aquests dies he rebut la primera visita. És la primera vegada que una persona es fot una patejada d'hores d'avió, i hores de tren, tan sols per venir a veurem i la veritat és que se'm puto fot la pell de gallina. Numés tinc que paraules d'agraïment, pq fer-te sentir estimat és el més gran que et pot passar a la vida, i aquesta persona m'hi ha fet sentir molt. Mil gràcies.

Així que res, he estat a Oslo per primer cop, vam anar a donar un tom pel centre de la ciutat i vam acabar sopant a un restaurant espanyol. Una vegada a dins, ens vam percatar de que no només era espanyol, sinó que també eren del Madrid, (ok, ningú és perfecte), però no només eren del madrid, sinó que a dins hi havai una puta bandera d'"anticulé". Ok. A l'hora de pagar vaig haver d'ensenyar l'entrada de la final de Roma, per dir "ok, tu ets del Madrid. Però l'últim en guanyar la Champions he estat jo. Bueno, el Barça". Ok. Era important que ho sabés.

També he recordat que aquí he vingut a fer el projecte, que no cal que busqui una puta merda pq les millors dones les tenim a casa, i amb diferència. Amb molta diferència.

I res, aquest matí he tornat d'Oslo. He arribat a Gjovik i "joder, estic fins la puta polla de fer la puta merda de mateix puto camí cada míser dia, akesta carretera em mata de fàstic.". I he pres un camí diferent. I, evidentment m'he perdut. M'he arribat a fotre a un terreny privat d'una gent amb molta pasta, que m'ha hagut de fotre fora alertar-me que estava en una comunitat privada. "Ok, I didn't know, sorry". I realment ho havia llegit, però estava en norueg i havia entès que no es podien entrar cotxes. Que dius "si no saps norueg, què merdes vols entendre?". Tota la raó.

El que vaig dir un dia: el millor d'estar perdut és que quan menys t'ho esperes has arribat. I així ha tornat a estar. Quan m'estava disposant a tornar enrera i desfer la mega-patejada que m'havia fotut m'he vist a la universitat on estudio, i he pogut tornar a casa tranquilament. Perfecte.

Un cop a casa, m'he fet el dinar, i m'han reclamant per anar a decidir on passarem la nit a Bergen d'aquí dos caps de setmana. Total que m'han vingut a buscar en cotxe per anar a la universitat, on una lituana que també vindrà busqués el lloc on passaríem la nit. "Ok" i "I don't care". Aquesta ha estat la meva aportació en l'hora i mitja aproximada que ha durat la puta cerca.

Tot seguit a endressar l'habitació, ara està neta com el primer dia, a l'igual que la roba. El que no està (ni estarà) és planxada, però bueno, tampoc cal passar-se.

Finalment, a les onze de la nit m'he pirat a pendre algo al pub més famós de Gjovik, on m'esperaven un grup de companys que són amb els que solem sortir per aquí. De camí cap el poble he passat por. Ho reconec. No hi veig molt bé de lluny, però és que en la foscor encara hi veig menys i aquí la nit és molt fosca. I freda. I quan he passat el bosc he pensat que tenia por. Clar que aquesta por tampoc em frena, pq penso que tota la por que jo pugui tenir, la presumpta persona que em pugui creuar també la pot tenir. Si això li sumes que vaig cantant la cançó d'extremoduro "Golfa" i saltant com una cabreta boja, segurament el sumbat seria jo. És la meva manera de protgier-me. El cas és que quan he arribat al lloc en qüestió he pagat uns 7 euros x entrar, m'he fotut una birra, i han decidit pirar-se. Fantàstic.

I aquí estic. Demà foto el camp cap a (St Pau d')Aurdal, es veu que és una hora en Bus, per tant, està aquí mateix, veurem aviam què puta merdes es cou. Ara estic molt cansat, espero que sigui un bon cap de setmana. Almenys la meitat de bo i satisfactori que els dos últims dies.

Gràcies, again









Massanen.












"culpa mía! culpa mía!!" kung-fu panda

4 comentarios:

  1. apuuuf, apuuuuf, aaahpuuuf! (l'ocell).

    ResponderEliminar
  2. Jordi dels ous grossos (Nadal Ruiz)4 de septiembre de 2010, 7:00

    Tio saps que magraden molts els diners i sempre trobo ideas frikis!! Doncs amb les historietes teves fotrem un llibre, no ha triunfat el Buenafuente?

    Fiera molt content de llegirte quasi cada dia!!

    Cuidat i una abraçada!!

    ResponderEliminar
  3. Jordi dels ous grossos (Nadal Ruiz)4 de septiembre de 2010, 7:06

    Joder maxo es nota molt que mas demanat que tescrigues, si no ho fa ningu no es culpa meva!!!

    Recordatori: Any 2004-2005

    JN:Joan vols un xiclet??
    JM: Si, si

    Obres el xiclet tel fots i...
    JN: Eh, profe, el Joan te un xiclet...

    ResponderEliminar
  4. xD, fill de puta...

    segurament és el millor gol que m'han fotut mai, a partir d'aquí recordo que vaig anar a x tu. Però que vas acabar, definitivament, per caurem bé.

    ResponderEliminar