aparta, coño.

jueves, 30 de septiembre de 2010

la cosa va bé

a falta de demà, que és divendres, i encara no sé si em llevaré, dels 4 dies d'aquesta setmana me n'he llevat 3 per anar al matí a la universitat. Si tinc en compte el desordre que porto en la meva puta vida penso que és un èxit rotund, que culminaré si demà també em llevo. El dia que no em vaig llevar va ser dimarts, ja. El Tim em va estar picant al timbre 5 minuts, i finalment va pujar a la meva habitació a buscar-me. Pesao, home. El desajust horari segueix vigent, però.

Pel que fa al projecte bé. Començo a visualitzar com faré l'algorisme que pretenc. He trobat la rehòstia d'informació, en anglès i en castellà, així que de puta mare. Làvia, descaro i cara, i la meva aplicació podrà ser a mida per La Salle. M'haig de pirar d'allà per la porta gran. Per orgull, res més.

Avui he estat llegint notícies sobre la vaga d'ahir. No sé. M'agrada llegir les diferents opinions, m'agrada escoltar els arguments que dónen uns i altres, i m'agrada tenir la meva pròpia opinió. Que al cap i a la fi acaba sent la veritat absoluta. No tinc res més a dir.

Aquesta nit ha tornat una noia xinesa que va estar a Italia un mes i, evidentment, l'hi han fotut festa de benvinguda. Molt bé. M'he fotut dues birres de mig litre, i l'animaló del Sascha m'ha donat tres o quatre xupitos de no sé macagumdéu quina mena d'alcohol que l'hi han portat suns pares d'Alemanya. Puto Sascha. És insaciable. Em volia convèncer sortir de festa, i el tio anar-me donant de mamar. No ha funcionat. No hi he anat. Els dijous el "Huset" dels collons està buit, no val la pena. I efectivament. Han tornat de seguida.

M'he sentit superior.






Massanen












"Con la técnica no basta. Hay que ser superior. Como Zizou."

4 comentarios:

  1. El que ha passat és que els alemans (bàsicament els que posen la pasta) estan fins els collons de donar-nos pasta. Així que han decidit que això ha de deixar de ser un xiringuito i ara "manen" els de la unió europea (bàsicament quan el zapatero diu algo el truquen per dir-li que no ho farà i que ja pot dir el contrari <= per això un dia diu una cosa i al dia següent una altra).

    Els sindicats ho saben això, però com tb volen seguir tenint poder (poder que a ningú ens han preguntat si volem que el tinguin) han "pactat" fer una vaga de merda, pq els putos paletes tinguin un dia per tajar-se, cridar i treure la ràbia continguda.

    Però bueno, com que cap polític s'atreveix a fer els canvis necessàris i els sindicats tp deixen fer-los (diuen que ens treuen drets ... i una merda, el que passa és que no els hi tocaria tan de pastís per ells) doncs això seguirà sent un xiringuito.

    Conclusió: queda't per europa tio, i si veus que fa molt de temps que no mulles, vens, recuperes l'autoestima, i te'n tornes xD

    ResponderEliminar
  2. això dels sindicats... realment és complicat. Uns s'han de posar als llocs dels altres i viceversa. És complicat....

    xD l'autoestima rai. Sóc insaciable.

    ResponderEliminar
  3. És veritat, dijous vaig anar al Huset i no hi havia ni déu! Al final vaig marxar aviat i vaig arribar just a la classe de les nou del matí de divendres.

    ResponderEliminar
  4. a falta de rabos, buenos son nabos O.o¡

    ResponderEliminar