aparta, coño.

jueves, 9 de septiembre de 2010

don't understand

m'he estat dos dies mig tancat a l'habitació, pq he estat molt engostipat. Doncs avui tenia ganes de sortir, on fós. I així ho he fet. Hem arribat al lloc on hi havia la festa, i erem 4 putus gats. I ens hem fotut a ballar allà al mig. En condicions normals, jo vaig, veig el panorama, i foto el camp a dormir. Però m'he fixat amb la gent que anava i que no hi hagués ningú a la sala de ball els hi ha sudat la polla. Si dic que no tenen ni puta idea de ballar, encara els estic elogiant, però admiro la seva falta de perjudicis, de vergonya, ells s'ho passen bé i s'ha acabat. I quan he pensat això m'he quedat tant admirat que m'he fotut a ballar amb ells, amb el meu no-estil, amb la meva desgana, amb la merda de música, amb tot i amb res a la vegada. A cagar. I així he passat la nit.

I per mi ho hagués deixat aquí. Un cop acabem d'aquest lloc, a dormir. Però no. Aviu estaven animats els mamons, i després de la festeta hem acabat a casa uns noruegs xerrant. I això ja no m'ha deixat tant admirat. De fet, m'ha encabronat molt, pq és d'aquelles situacions que si agafes i fots el camp, fas un numeret. I a mi no m'agrada fer numerets. I au, amb patates. Però és que què puta merdes hem de fotre a una casa on hi ha uns 10 tios i 3 ties (xl meu gust, re de bo), que no hi ha alcohol, i que no fan futbol. No ho puc entendre. On està la diversió?? si no em fet res! pq tant de rato?? pq toca?? no sé, no ho entendré mai.

En fi, boranit, demà cap a bergen. Fins diumenge.





Massanen.












"jamás les cuentes las penas a tus amigos. Que se rían de su puta madre." David Trueba ("4 amigos")

5 comentarios:

  1. Joder neng ... la ment humana és tan complexa que a vegades ha de fer "petites" trampes per poder pensar ràpid i sobreviure. Per exemple, solem associar conceptes entre sí, així que si et dic que pensis en "mama" segurament ho associaràs a quelcom bo, mentres que si dic arsenic o polla ho associaràs a quelcom dolent.

    Per tant, quan et trobis en situacions en que vols pirar i no vols que pensis que fas el numeret hi ha una solució molt ràpida: t'aixeques i et tires un "cuesco" (o un rot potent, tot i que millor un cuesco) ... que flipin tots, i llavors agafes i pires ... estic segur, però seguríssim, que ningú s'enrecordarà de que vas pirar (tot i que no sé amb què exactament associaran el terme joan xD).

    Apa virilot !

    ResponderEliminar
  2. Els conceptes "ballar" i "discoteca" mai no m'han casat gaire... les poques vegades que he anat en aquesta mena d'establiments he al·lucinat amb la manera com "balla" la gent. Cal estar molt, però que molt deshinibit. I no ho dic com una crítica, que consti!

    ResponderEliminar
  3. No tinc temps de llegir-te ara mateix, però... tinc un blog, colega.

    ResponderEliminar
  4. PD: Després al vespre em poso al dia amb el teu blog, I promise.

    ResponderEliminar