aparta, coño.

lunes, 20 de septiembre de 2010

una farsa

"
got de tub, 3 glaçons i ginebra a tota hòstia. Més ple. Més. Una mica més. Ok..... Buahh! Crema joder... quin fàstic. Més, si us plau. Un altre. Més. Un altre i un altre.... Eh tu!! mira'm! encara bellugo, veus? doncs au va, fot-li.

Jo?? de puta mare em sento, home!!! no se'm veu?? i què?? faig mal a ningú?? doncs ja està, a pendre pel cul. Ja fa masses anys que espero que algú em digui que tot és una broma, i començo a témer que no és així. La gent segueix seria, i el temps se'm va menjant. Pfff.. no m'ho crec... On són les càmares??? va, cabrons!! sortiu!!! No??? en serio que no?? de debò la realitat és aquesta merda?? Joder, no foteu... És així?? La puta de Dios!!! però... què cony... llavors expliqueu-me, digueu-me què cony és una bona persona?? aquell qui ajuda per no sentir-se malament amb ell mateix??? què merdes és la pau interior?? tenir la consciència neta de fer el que has cregut sense ofendre a ningú???? va home va!!! una bruta utopia tot plegat, home! I qui digui el contrari menteix. Almenys aquí dins. Clar que... aquí dins, estic sol...

joder!! més ginebra si us plau!! me la pela!! fot-li et dic!!! Et dic que més, hòstia!! així està millor...

I sol. Aquesta és la única veritat. Més sol que la por. Ni la parella de torn ni més farses, si us plau. Ja n'hi ha prou. Tot és una puta mentida. Dóna la vida per algú, i se t'acabarà pixant a sobre. Esforça't, pq t'agraeixi el sacrifici abandonante. No, a mi no me la fotreu més, cabrons. Egoísme en estat pur, ni cor ni sentiments, runes i més runes!! Sigues tu, i feriràs a la gent que t'envolta. Canvia per algú, i prepara l'altre galta, de les hòsties que t'enduràs. Cedeix, pq sent tu ofens, i ja pots anar comprante una corretjeta per quan et treguin a passejar. Això sí, poc transigent, que no s'avargonyeixin de tu. Esforça't en no ofendre a ningú, i quan estiguis patejat fins el cul, demana perdó també. Oh sí, és clar!! "Que te quiten lo bailao'", diuen! Qué coño me van a quitar si no me puto queda na'!! Les hores que vaig creure en algo vull que em tornin!! Els instants que vaig voler parar el temps, torneu-me'ls!! Les hores que mirava els ulls a la meva salvació... una carota de cartró inflamable!!! Que em tornin tot el que un dia em va fer caminar per aquest camí d'esperança, il·lusions, amor gran reserva, confiança i comprensió!!! Torneu-m'ho tot!!!! Fills de puta... Tot!!!!

Estafadors!! fàstic!! arcades!!! tot està podrit, tot!!! "has de pensar que hi ha gent que mai et deixarà de banda...." ohhhhhhh!! GRÀCIES!!!! sóc feliç!! que afortunat!!!! a vida o mort sempre estaran allà!!! però mentres no sigui a vida o mort, traga, traga, traga, i traga egoista de merda!!! No siguis egoista, fill de puta, traga!!!! Has de fer això, que no ho entens??? que no ho veus?? ets subnormal, oi??? però com pots... quina decepció... prepotent... egoista... fill de puta... cínic... mlt bé.. molt bé... Ok, báh!! deixeu-me en pau!!! Eh, escolteu tots!!! ho sento!!!! em sap greu!!!!! perdó per intentar pensar, i ser fidel als meus valors, valors que creia que no divergien massa.... U-NA-FAR-SA-TOT!!!!!!! Una merda. Una puta merda, home!! Deixeu-me potar tranquil, home!!! enrera!!!! enrera tots!!!! i més ginebra!!! més us dic!!!! més!!!!!!!! (...) fins mai, fills de puta, a cagar tots... fins mai.

"


tots ens hem sentit així, alguna vegada.





Massanen.











"soy yonki, soy chulo putas, traficante, delincuente, soy amante del alcohol." Extremoduro

5 comentarios:

  1. Tio, que en Messi només té per 15 dies, no cal que et posis així xD

    ResponderEliminar
  2. m sento axí mateix cada dia desde que s'em va acabar la tonteria... tot i que amb menys "fill de puta, cabrons, subnormals..." xdd despres penso que la vida és tal i com tu vulguis que sigui :)

    ResponderEliminar
  3. M'he estressat amb el post d'avui...

    ResponderEliminar
  4. xD 15 dies, i anar condicionat els següents partits si no torna a recaure. Una merda, tio.

    ResponderEliminar