aparta, coño.

lunes, 6 de septiembre de 2010

dilluns

finalment, avui no he fotut res de profit. Però sí de bo:

he anat a comprar al super, la compra de tota la setmana, i m'he fet per dinar un pollastre a la planxa amb xampinyons... la puta de Dios, impresionant. Em fa gràcia pq la Yao sempre que em foto a cuinar es fot el meu costat i em mira. Bueno, més que gràcia em fot nerviós. També està començant a acostumar-se a venir amb el seu portàtil a la cuina i posar música, fent cas omís de la que està sonant prèviament que, sí exacte, és la meva. I ahir em va pillar dos ous de la nevera. De la nevera, repeteixo.

No passa res, però. Me l'aprecio i em cau bé. A més, avui li he donat la mala notícia de que pel viatge a Bergen... no hi cap. No, no sóc tan fill de puta de fotra-la fora, una vegada confirmada, sinó que estava a l'espectativa de si el cinquè component venia o no. I evidentment ve. M'ha sabut greu dir-li, però m'ha dit, somrient, que no passava res. I ve el Kristian (el meu buddy) k està sonat, i segurament m'ho passaré millor.

Demà a la tarda vaig a veure el partit de classificació per l'Eurocopa Noruega VS Portugal. So, al matí l'haig d'aprofitar. Queda dit.

Queda escrit.



Massanen.












"La gente enamorada a menudo se ponía cortante, peligrosa. Perdían su sentido de la perspectiva. Perdían su sentido del humor. Se ponían nerviosos, psicóticos, aburridos. Incluso se convertían en asesinos." Charles Bukowski

1 comentario: