aparta, coño.

domingo, 26 de septiembre de 2010

"aquí"

que haig d'acabar el projecte. Que haig de picar com un fill de puta. Que sí, que de feina no me'n puto falta. Molt bé. Però i després què? Què merdes foto amb la meva vida? TREBALLAR. Molt bé, on? a BCN? Em busco la vida per aquí (nowish)Norway? Em busco la vida a qualsevol país que trobi algo? com putes merdes trobo algo a un altre país? no, no ens fotem nerviosos. Triar és el que fa excitable la vida. I el que ho complica tot. Però lluny. El millor és seguir estant lluny...

Massanen.


" Aquí está el fujitivo de siempre

aquí la eternidad que fue un instante
aquí donde ninguno de vosotros se atreve
aquí... nuestros besos comunicantes.

Aquí no hay nadie a quien seguir
aquí que nadie es un huésped fijo
aquí sigo viviendo bien sin mi
aquí... sólo quiero estar contigo.

Aquí en atención a las circunstancias
aquí la noche infinita que no duerme
aquí olvidé lo que me desconcertaba
aquí... vuelvo a estar ausente.

Aquí seguro de hacer lo incorrecto
aquí pq no hay suficientes pruebas
aquí como un inválido en el desierto
aquí me quedo... aquí con ella.

Aquí el acantilado le ruje a las olas...
aquí, que le llaman "allá fuera"...
aquí los que vencimos, con nuestra derrota...
aquí... que ya no salimos a escena...

Aquí que tampoco es la vida real...
...aquí que no es un infierno. "

E. Bunbury

7 comentarios:

  1. Mi manera de comprometerme fue darme a la fuga!

    ResponderEliminar
  2. Queda't allà tio. A mi pq m'han allargat el contracte, però a la mínima que pugui deixo aquest país de merda. Tio, on collons és vist que la gent amb estudis estigui al paro, i que els que han viscut millor aquests anys han sigut paletes sense estudi ? Dos exemples:

    http://www.elpais.com/articulo/espana/Espana/quiere/saber/nada/quiero/saber/nada/Espana/elpepuesp/20100926elpepinac_4/Tes

    http://www.elpais.com/articulo/espana/cerebros/fugan/elpepuesp/20100926elpepunac_9/Tes

    ResponderEliminar
  3. Ai Joan, jo porto 7 mesos navegant sense rumb, això que jo tinc clar on vull viure, però ningú vol que l'ajudi a la seva empresa, no demano (gaires)diners només vull que em donin experiència... Encara sort de Can Quel... i tu de Cal Pere del Maset.. trist, xò real! (Penso que els informàtics ho teniu millor...que els electrònics)

    ResponderEliminar
  4. Sembla que et faci por tornar xd yo tota feliciana pensan que d'aquí poc em podries convidar a un birra y tu em saltes i em dius que ojala et quedessis mes temps! jajajaja genial! xd

    crec k tots em tingut aquesta inseguretat alguna vegada, és l'ultim any de carrera i estem tots que no sabem k cony farem l'any que b... ara per ara aprobar xd

    ResponderEliminar
  5. Osti que bo, t'anava a deixar el mateix link d'El País que t'ha posat el Freak. tots estem igual.
    M'encanta la cançó, m'encanta bunbury, quina veu més sexy.

    ResponderEliminar
  6. On hi hagi diners, i haurà "aquí".

    Mira, si no, lo bé que pega en tots els contextos:

    Un bar. La cambrera -golosament jove- porta una copa a un tio que està assagut a la butaca del racó:

    -Perdó, on li deixo la copa?
    -"Aquí".

    ResponderEliminar