aparta, coño.

martes, 21 de septiembre de 2010

quedada amb el ponent

ultimament me'n vaig a dormir molt tard. Massa tard. Extremadament tard. Sense anar més lluny ahir, a dos quarts de quatre de la matinada em va venir un flash sobre l'existència del Rey Leon 2, i la volia veure YA, por mis cojones. Total que la vaig buscar i la vaig mirar tota. Vaya una merda peli per cert. El cas és que fins a quarts de cinc, res d'adormir-me.

Però aquest cercle viciós de dormir i llevar-se tard tenia les hores comptades pq avui havia d'estar a les 11 a la universitat per parlar amb el ponent. "Tenia"... doncs he fotut una migdiada de les 4 a les 7 de la tarda que ha engegat a la merda l'ajust horari i m'ha deixat més espitat que un pedòfil enmig d'un xiki-park nudista.

Amb el ponent hem quedat que d'aquí uns dies li entregaria la introducció del problema de l'scheduling i com tinc pensat aplicar-ho per resoldre el tema de generar horaris de classe automàticament. Això del projecte. També hem parlat del Partizan de futbol, del de Bàsquet, del triple de Teodosic, del Kezman, de Noruega, Suècia, Dinamarca, etc. M'ha explicat que l'11M estava al metro de madrid, acompanyant al seu fill al col·legi. També li he parlat que tenia un restaurant a Sant Pau, i s'ha fotut la pàgina del restaurant a favoritos.

Tractant-se del ponent del projecte final de carrera, mai està de més.





Massanen.












"VAIG VEURE ELS SEUS COLEGUES I CASI PENSO "mira Jordi, perdona'm pel que et faré -un cop més-"" Aida Andreu

3 comentarios: