aparta, coño.

domingo, 24 de octubre de 2010

week. End.

dissabte. Dino tard, pq em llevo tard. A les 6 vaig a la cuina d'en Sezer i allà mirem el Barça i comencem a beure cervesa. Són quarts de 7 de la tarda i queden moltes hores per beure. La gent es va afegint, i ens fotem a jugar a cartes, de manera que qui perd traga. Així anar passant la tarda. Vaig un moment a la meva cuina a buscar una birra, i quan torno veig que estan jugant a passar-se una carta amb la boca. Xuclant. Trobo que és una gilipollada bestial, si tenim en compte que som uns 10 tios i només hi ha 2 noies. Ja s'ho faran.

A la nit Xaplins. Més del mateix. Una mica com la setmana passada. De fet força calcat. La fruita estava molt madura, ja. Després anem a una casa a fer after-party, i amb en sezer estem d'acord que no sé de què merdes serveixen aquestes quedades dsprés de sortir de festa si no ofereixen menjar. Ens moríem de gana. Allà, però, em trobo amb la meva estimada veïna Cassandra, i com que va taja em parla. Sempre. Me la trobo a la cuina i no em diu res. Me la trobo de festa i em parla. I em mira amb tendresa. M'explica que en dos setmanes es pira, que n'està fins el punt que més fa gemegar del clitoris de la xina, que és massa bruta. I que no té cap problema amb mi "I like you" em diu. Molt maca, m'apunto el seu nom i avui l'agrego al facebook. Viurà en un pis gran, mai se sap. Té amigues.

Realment la Yao és molt bruta. La cuina està feta una puta merda. Posa les coses al forn sense safata a sota. La taula de fusta està feta un fàstic, i el terra enganxós. I sempre està a la seva habitació. I sempre s'està mirant el mirall. Que dius, "hòstia tinc una model de veïna", saps? i truques a casa "mare, la meva veïna és model", i et contestat "què dius ara fill, quina sort, una veïna model!!", i la teva mare ho comenta al restaurant "el cabron de mun fill té una veïna que és model!!", i la gent que em coneix ho comenta "el joan està a Noruega i té una veïna que és model!!!". Però no. La Yao no és model. La seva cara no dóna per mirar-se tantes hores al mirall. També es fa fotos al passillo. Mira, està sonada, i ja està.

Avui diumenge, com la gent que no té restaurant, dia de gossos. La Katrina m'ha tornat la pasta del vi. I demà a currar, amb el projecte. Show must go on.







Massanen.












"me coje de la mano, y yo me sueño con tu pelo. Para estar tan colgao' hace falta echarle huevos!" Extremoduro

4 comentarios:

  1. els xinos són uns putos guarros. Els taiwanesos, que son xinos per politica en canvi son molt nets. Tot i així no em follaria ni a una xina ni a una taiwanesa.

    Salut i posa fotos !

    ResponderEliminar
  2. He estat fora uns dies, xò ja m'he posat al dia!

    Per cert, ja tinc iphone4!!

    T'envio un whatsapp!

    ResponderEliminar
  3. joder, ja em diràs què tal et va. Estic esperant el whatsapp.

    (...)

    Encara l'estic esperant, dic.

    ResponderEliminar