aparta, coño.

jueves, 28 de octubre de 2010

halloween. Més o menys.

avui m'he aixecat a quarts de nou per anar a la biblioteca. Havia quedat amb la Hui. Sorpresa, quan estic a l'entrada de l'edifici ella no apareix. Passen 10 minuts, la truco a l'habitació. S'ha sobat. Ok 1-1, entre ella i jo. De sobades.

M'he estat moltíssimes hores a la biblioteca però he avansat poc. Avui estava malhumorat, de mala hòstia. No sé exactament pq. A les 7, quan tanquen la biblioteca m'he pirat. Teoricament haviem d'estar a els 7:30 a casa el Sigurd, ja que avui era festa de Halloween a Huset, i la pre-party era a casa seva. Però a mi em fotia pal i em preguntava si sortir o no. Anant cap al pis m'he creuat amb una neneta vestia de diable i m'he dit "ok, ves-hi". Sóc un dèbil.

No obstant, m'he recreat força al pis. M'he manjat un plat d'espaguettis a la carbonara, he mirat un parell de capítols de padre de família, i després he anat cap a casa el Sigurd. Cap allà les deu, hi he anat. I clar. He arribat que tots anaven borratxíssims. Els francesos sobre tot. Tim, Flo i Sylvain. M'he partit el cul, pq veure gent taja em fa riure. En Sigurd m'ha deixat una màscara d'una peli de por, i jo he anat a buscar un ganivet per fer-me la foto. Llavors el Tim m'ha tallat cacho el rollo prenent-me el ganivet pq no fés mal a ningú. M'ha fet ràbia, però jo no discuteixo amb listillos. Els deixo per inútils.

Així que m'he passat l'estona mirant com els borratxos disfrutaven i després hem anat cap a la festa. M'he pintat la cara rollo sang, però el Sigurd m'ha deixat la màscara i he anat amb ella. I res, allà moltes noies vestides com a putes, un tio vestit de scubbi doo, que m'ha fet voler una foto amb ell, i per variar crec que era maricón, ja que se m'ha fotut a xerrar molt. Però bueno. I res, una nit de merda, amb un dia de merda en general. Demà un altre dia


A noruega hi ha molt de patriota. Mentres pixava m'he trobat amb l'essència de la nostra bandera. M'he dit "fés-li una foto, i penja-la al blog". Doncs això mateix.


Aquí amb l'scubbi doo. Quan l'he vist he volgut una foto. Sempre he volgut un disfraç d'aquests. Jo després de la foto ho hagués deixat aquí, però el tio se m'ha fout a xerrar molt. Ktpires.



Res, finalment aquesta foto que he fet, pq m'ha recordat una de les obres que la meva amiga Sara Egea ha pintat a l'habitació d'algun amic seu. M'he enrecordat de tu, i ja està.








Massanen.












"la vida es una mierda, qué quieres?" Sara Laso

1 comentario:

  1. Oh Joan!!! Gràcies!!! Sí, és el que vaig pintar jo!!! És un gag que es diu "Silly walks", dels Monty Python!! Et deixo un link pq el vegis... A mi no em fan gràcia... http://www.youtube.com/watch?v=9ZlBUglE6Hc

    :)

    ResponderEliminar