aparta, coño.

lunes, 4 de octubre de 2010

REC

tinc la puta mania de no dormir-me mai els dilluns. És com una manera de dir "va hòstia, comença bé la puta setmana". Ja puc dormir 4, 3, 2 o hasta una puta hora, que jo d'empeus. Ara, el dimarts és una altre història.

Avui dia gris, plujós, vent, fred. Clar que des de la biblioteca el temps que fa a fora me la suda de canto. El que sí que és cert és que cada dia es fa de nit més aviat. És acollonant la velocitat que va l'arribada de la nit, on cada dia va retallant més minuts al dia. Fill de puta, com en sap. Un dia em llevaré i ja s'haurà fotut de nit. El cas és que m'he estat a la biblioteca des d'un quart de deu a les 4 de la tarda. Porto escrits uns 14 fulls, però tot són apunts, no hi ha res definitiu i hi falten coses. Això serà la primera part de la memòria, a entregar dijous. I encara em queda traduir-ho a l'anglès, és a dir que si tenia pensat retallar terminis ja podeu riure.

I aquesta nit hem montat una mena de "home cinema" a la cuina de Katrina la Xeca, i hem mirat REC. Ha estat iniciativa meva, porto dies donant xl cul que és una peli ks cagaran tots, que és boníssima i que ja m'ho explicaran. Jo encara no l'havia vist, és el que m'ha vengut tothom des del dia que va sortir. Total, que he fotut el ridícul. La peli està bé, però por no en fa. A mi no vaja. A mi, que em fa pànic una inofensiva oreneteta. Ni sustos. Una mica decepcionant la veritat. L'únic tros que he apartat la vista ha estat quan ha aparegut el metge de torn a clavar xeringuilles dels collons. Ja està. Sempre m'han de donar pel puto cul amb les xeringuetes dels collons. Pues no, he girat el cap. A joderos.

En fi. Com he dit ha estat iniciativa meva, però no he posat ni el portàtil, ni la peli, ni la pantalla gran, ni els altaveus, ni la cuina per veure la peli, ni una trista cadira per sentar-nos. Que treballin una mica, home. Per mi, dic.

I res, ara mateix abans d'anar a dormir m'han passat una notícia que diu que fotre's el portàtil sobre les cames provoca càncer i perjudica els espermatozoides. Mira. Entre el portàtil, el microones, el mòbil i que entre el que me la pelo i que el tamany dels meus ous no dóna per fabricar espermes a tamanys industrials, si mai tinc un fill, lu raro serà que no menji per l'orella.

En fi.




Massanen.












"no matter how hard you try, you can stop us now!!" RATM

1 comentario: