aparta, coño.

miércoles, 13 de octubre de 2010

cleaning day

dia de merda. De neteja. Again, séh. Aquesta vegada no ha estat el puto congelador. Aquest cop la merda de forn. Ja m'extranyava a mi que últimament els donava molt per fer pastisets i mariconadetes a les filles de puta de les meves companyes de cuina. Ja ho netejarà l'stupid spanish guy dels collons, oi? Com em fotin pagar la puta multa, pq no està prou net, aniré a la seva puta habitació i em pixaré a les corresponents piques. I promise.

Aquest divendres fotem al camp a Roros, un poble perdut a 285 km's de Gjovik, reserva de la UNESCO on no sé ben bé què s'hi fa. Es veu que és guapo, i que de nit igual veiem l'aurora real, o la jalea real, o la bordea real, no sé, algo així. No me'n recordo. És com una llumeta verda que hi ha pel cel. Algo que pots veure pel youtube tranquilament, però clar, no és tant romàntic. Hi anem Tim el francès, Sascha l'alemany, Sezer el turc, i jo el gilipolles. Dic qui anem per lu de "romàntic". I realment em ve de gust fer una excursioneta d'aquestes, la merda és que coincideix amb la despedida de l'Adela, la noia txeca més guapa de totes. I dolça. Una llàstima, la veritat.

Així que demà haig de picar com un fill de puta, ja que divendres no fotré l'ou. Doncs ho faré, i ja està. Demà a estudiar a la biblioteca, a banda del Tim també vindrà la Hui, una noia xinesa que em té el cor robat. Més que la Yao, pq la Yao és molt rara. La Hui és una passada de maca, curiosa, i sempre em ve a parlar. Potser és la noia oriental, menys oriental que he conegut mai. Tampoc n'he conegut a moltes, però vaja, prous com per a no voler-te casar amb cap. I que consti que tot elogi que li dedico és en termes personals, mai en termes sexuals.

També he rentat la roba. I escombrat l'habitació. Estic feta pols. Sí "feta", no fet.








Massanen.












"I want to break free" QUEEN

2 comentarios:

  1. jajajajaja! ets molt dramàtic! netejes un dia i ja estàs "feta" pols? i per què en femení?

    ResponderEliminar
  2. pq les dones ho feu millor, i jo ho faig de puta mare també.

    ResponderEliminar