aparta, coño.

viernes, 22 de octubre de 2010

to'cho polvo

doncs sí. Al voltant de les 10 m'he llevat per anar a la biblioteca, per tant he dormit unes 5 hores, que ja està bé. Tenia mal de cap. Una mica de ressaca. I només de bon matí se m'ha regirat l'estòmach quan he vist una compresa al costat de la dutxa. Exacte, bruta de sang. "Nos estamos volviendo locos o qué mierdas nos pasa??" m'he preguntat. No és bonic, no.

A la biblioteca avui molt poca gent. A l'hora de dinar (les 12) plat d'arròs i un intent d'hamburguesa que tot i l'ull de la cara que m'han fet pagar estava prou bona. Quan dino a la universitat les passo mig putes. Sóc molt lent menjant. Moltíssim. Però m'agrada molt. I quan tinc gana m'agrada disfrutar del que estic menjant. I és una puta merda pq quan dines amb gent t'has d'afanyar, pq van molt ràpid i no hi ha res pitjor que estar menjant mentres 2 o 3 mamons t'estan mirant. Però bueno.

A les 5 hem anat al més semblant a l'Illa Diagonal que tenen a Gjovik a comprar. Jo m'havia de comprar una jaqueta, guants i un gorro. La Katrina m'ha demanat una ampolla de vi negre, també. I això últim ha estat la única cosa que he acabat comprant. M'esgota anar a comprar. M'agòvia anar a comprar. Em cansa anar a comprar. M'encabrona. Sí, anar a comprar. A part que tot és molt car, massa car. De moment seguiré passant-les putes amb el fred, pq realment en fa molt. Però és el que hi ha.

A les 8 hem anat a jugar a Basquet. No recordo l'últim cop que vaig jugar un partit de Bàsquet, però possiblement encara no tenia pel als ous. Jo, que no tinc ni puta idea, que no encerto ni un tir lliure, m'he passat el rato intentant fer aliups (que és quan te la passan, i pillant-la a l'aire la fots dins). I ja sé que no s'escriu així, però ara mateix me la pela. He fet un triple. I ha estat divertit, però he acabat to'muerto.

I finalment, em mirat una pel·lícula ara a la nit. No sé com es diu, però la única cosa a destacar és que era de la Cameron Díaz. I del Tom Cruise, ok. Però no és el mateix.

Demà la gent que ha acabat examens ho vol celebrar a lu gran. A veure què fotem.






Massanen.












"Això no és cap joc. Deixeu-me volar." Sangtraït

1 comentario:

  1. uff m'he hagut de posar al dia, que ja nava endarrerida. Tio, no siguis garrepa i comprat uns guants i un gorro, o moriràs congelat. quina mena de veïnes garrulacas tens que fan servir compreses, ecs.
    Ei, segueix sense fer-li puto cas a la del vestidet i te la tires fijo.

    ResponderEliminar