aparta, coño.

jueves, 14 de octubre de 2010

els meus companys

avui de bon matí he tingut un susto de collons. He mirat la llista de la "kitchen clean inspection" i he vist una creueta a la meva setmana. La primera creueta de la llista. He pensat "m'han multat?", afegint-hi "els molt fills de la gran puta?". Per sort, he preguntat què merdes volia dir la creueta i m'han assegurat que no era senyal d'una merda, que si a la cuina no m'han deixat cap peperet conforme hi ha parts brutes, és que la cuina està neta. Per tant, prova superada. Séh, un altre cop.

De puta mare, hòstia.

Aquesta tarda mentres estava implementant pollades del meu projecte m'he donat compte que l'algorisme no és ni de bon tros tant trivial i senzill com pensava. És més, s'està convertint en un repte de collons. Molt bé, veniu fills de puta.

Avui també hi ha hagut pre-party and party posterior al Huset: Husempty, com l'he batejat jo. I evidentment estava buit, avui també. Però avui vull posar èmfasi amb la gent d'aquí. Què merdes, amb la meva gent. En Sézer és el puto crack. Segurament amb qui més m'estic fent, i una d'aquelles persones que queden i que no et dóna la puta gana perdre el contacte una vegada et pires del lloc en qüestió. Amb ell parlem de tot. D'on venim, de les espectatives de futur, de la feina, dels estudis, de noies, de les noies de Sorbyen, de les noies de Gjovik, etc. Hem sigut els únics que hem anat de festa a peu, la resta ha anat amb un parell de cotxes. I com que anem a peu, portem una birra cadascú. I com que no és el primer cop, el puta ha baixat uns guants que ha compartit, pq la mà que queda a fora sempre queda ultra-gelada, així que ja ens veus amb una mà a la butxaca i l'altre aguantant la birra en qüestió amb el corresponent guà. Molta germanor la veritat. És un crack.

I el Tim, que ens deixa d'aquí 15 dies, i que no sé què merdes faré sense quedar amb ell als matins. Una persona que sempre està pendent dels altres, que sempre s'ofereix a ajudar-te, a prestar-te el que ell té i a tu et fa falta, el que sempre és el primer d'alentar-te perquè t'apuntis a les festes. Que tinc pensat organitzar-li una festa sorpresa de despedida com es mereix, pq akest gabacho de merda s'ho mereix tot, la veritat. És un dels grans.

Pel que fa al Sascha, aquest ja el coneixeu. Un mite. Insaciable amb les festes, amb les birres. Avui també vull presentar en Pekka, un tio finlandès tot tímid, que quan està de festa i va tot taja esdevé una cabreta boja, que et pilla i t'aixeca, i mentres vas tirant la cervesa que tens a la mà, crides "you're the fuckin' genious man!!" . Però normalment ja és tard pq la mitat de la birra ja està al terra. I la Roberta que és molt maca. I la Katrina. I la Jana. Tots home, tots. Molt orgullós d'aquests desgraciats.

I demà cap a Roros. A veure què tal. En Sézer al final no ve que ha d'estudiar. Avui ve i em diu "haig de parlar amb tu, però tinc por que t'enfadis amb mi". I jo pensant "què merdes em pots dir tu que em faci enfadar?". Total que no pot venir que ha d'estudiar. Estudia home, estudia. Jo et comprenc. M'he estat un mes sense fotre res més, x aixecar 6 examens. Què m'has de fer entendre? No problem, man.







Massanen.












"boranit, molt boranit, me'n vaig al llit, estic borratxo i sóc feliç" Albert Pla

2 comentarios:

  1. Tot i que ja et vaig llegir divendres, ara he tornat a entrar a veure si havies penjat un altre post. I he tornat a llegir "kitchen clean inspection" se m'ha acudit que això ens hagués anat bé al pis de Barcelona...

    ResponderEliminar