aparta, coño.

jueves, 21 de octubre de 2010

complete day

Al matí he quedat amb l'Slodoban, el meu professor. Hem estat comentant la jugada, i ha anat prou bé. Després m'he estat a la biblioteca fins que practicament tancaven. Al meu costat hi havia sentada una noia que recordo molt bé qui és.

Els primers dies, amb tota la gent que venia amb nosaltres els feia les típiques preguntes per a relacionar-me "my name is Joan, what's your name?". Recordo perfectament que quan li vaig preguntar a aquesta tia el seu nom em va mirar amb cara extrenyada i em va fer que no amb el cap. No què, filla de puta'???? La vaig creuar de per vida, a la molt dentiaguda.

Avui la tenia al costat a la biblioteca, i he sudat d'ella com si al meu costat hi tingués una caca de gos. He estat currant, i el meu algorisme ja genera una població d'horaris inútils. Aquests seran els que esdevindran horaris òptims com a resultats finals. Yeah, I should master it.

Per la nit he decidit anar a la festa que avui feien a Huset. Avui hi havia d'haver gent, i així ha estat. Tothom ha pirat cap allà o amb cotxe, o a peu, però no ens han esperat. Així que el Sascha i jo hem anat a pota, els últims de tots. Quina rasca que fot, cagum Dios. A la cua de l'entrada se m'ha fotut a parlar un paio i ma fet apuntar el seu numero de mobil per si mai necessito res. I a l'hora d'entrar, s'havien de pagar 70Kr (uns 10 euros), però la targeta no m'anava. El tio que cobrava era un que tenia vist per la biblioteca i és el primer que li he dit "ei, tu curres a la biblioteca oi??". Total, que m'ha deixat passar de gratis. Molt de puta mare el noi.

Un cop a dins varies coses. He perdut el número del guardarropia, i me n'he percatat a mitja festa. Aquest fet m'ha fet estar xerrant amb la noia en qüestió una estona, explicant-li quines eren les meves jaquetes. M'ha costat convèncer-la, però ho he conseguit. Clar que una vegada tenia la roba, li he demanat que me la torni a guardar, i que em dongués el número, prometent-li que no el tornaria a perdre. La cara de vergonya, però ella, maquíssima, ha accedit.

La noia de la biblioteca again. Ella m'ha conegut, i m'ha estat movent la cueta tota la nit, però després del que em va fer la mol filla de puta creguda li tinc massa rencor. Me la suda. Tot i que està més que follable, pq m'anava amb un vestidet espectacular, que la donguin pel cul. Deixo escrit que aquesta filla de puta m'acabarà demanant rotllo abans no em piri. Al tiempo.

I finalment que, al sortir, un tio m'ha estat tirant els tejos. Séh, només triomfo em tios es veu. Però bueno, és el que hiha. La nit ha estat prou bé. Després after-party al meu pis, i a dormir. I demà més, aviam si em llevo. Són dos quarts de cinc de la matinada.... Will see.









Massanen.












"would you believe me when I tell you: you're the queen of my heart" Nirvana

2 comentarios: