aparta, coño.

martes, 19 de octubre de 2010

wake up

aquest matí ha sonat el despertador i li ha fet cas se puta mare. Així que a les nou del matí m'han picat a la porta. La Hui "Joan, are you in?". I m'he despertat cagant hòsties. He sortit de l'habitació mig en boles, cap a la dutxa, mentres ella m'esperava a la cuina. "Take it easy, Tim is also asleep". És a dir, que ens hem adormit tots dos, i que la Hui ens ha despertat a tots dos.

I el favor que m'ha fet. Avui m'he estat fins les 7 de la tarda a la biblioteca. He tornat a peu, amb en Kristian, el meu buddy. Em mola molt xerrar amb ell, pq als dos ens agrada fer l'imbècil, i en comptes de pensar "què fa aquest sonat?", riem. Dijous he quedat amb el professor, així que l'hi haig d'ensenyar que la cosa comença a xutar. I crec que vaig pel bon camí.

He trucat a mun germà, que era el seu cumple, i l'hem fet petar una bona estona. També hem xerrat. Després d'això, mentres parlava per l'skype amb la gent, la Hui m'ha amenaçat que demà em tornarà a venir a despertar i jo li he dit que vale però que estaria a punt, i que ara me n'anava a fer-me algo de menjar. Tot seguit em pregunta si pot venir a pendre's el Tè, i jo li he contestat que of course que sí. Total, que em veus a mi amb un plat de verdura, peix a la planxa, pa amb tomàquet i quesitos per sobre la taula, quan de cop i volta entra la gent amb el tè. Au, coffee party a la teva cuina avui. Amb patates.

Però bé, hem estat xerrant i res, molt divertit. La Katrina, el Flo (francès), en Bardhi (Kosovo), la Roberta (lituana), la Hui (xina) i jo. Es veu que en Bardhi va estar xerrant dissabte un tou d'estona amb la novia d'un tio dels d'aquí, i després es va enterar que la tia en qüestió no entenia l'anglès. Aquest diríem que ha estat el moment culminant de la coffee party. Bueno, i quan la Hui ha explicat una història que jo m'he perdut al minut i mig, i he mirat a en Flo i l'expressió de la seva cara era de "no tinc ni puta idea de què estàs explicant". Aquí també m'ha pillat l'atac de riure, però clar, m'he quedat sol. Cosa que encara em fa més riure.

Res més, tinc un mal de panxa de collons. Ni liquadora, ni de vomitar. Un mal, no sé què merdes li passa. Em sembla que és el menjar xino encara, que se'm repeteix per dins. Haig de vigilar, m'acagum la puta.






Massanen.












"Aprenderé a llevar un gran vestuario" Josep Guardiola (un tio que ho ha guanyat tot)

8 comentarios:

  1. Un mindundi és el guardiola. Un tio que tothom té com un déu i llavors ja no passa res pq sigui un gran fitxador: Hleb, Caceres, fer fora a eto'o (vale, s'hagues anat gratis al cap d'un any, pero no haguessim perdut diners com amb l'ibra), Ibra (a saber que ha passat), L'ucranià de nom raro (tb ajudat pel Rosell).
    I dps les ajudes del txiqui: Henrique, no fitxar a hernanes (el tio lo está bordando aquesta temporada a itàlia).

    Està molt bé tirar de cantera, però cada cop que tira ara la cantera se'n ressent, que estan a 2a divisió i no a tercera.

    I res, que me n'alegro que tot et vagi b xD muaaa

    ResponderEliminar
  2. Tio, ho ha guanyat TOT. Si segueix guanyant títols com si em fitxa a mi. En tot cas, títols a banda (tots), i que ningú a la història ha representat el Barça com ell, se l'hi han de reconèixer molts més mèrits que cagades que, al ser humà, també les té.

    Yo que sé, el Xavi, l'Iniesta, el Messi, el Puyol, el Valdés, etc. abans d'arribar el Guardiola van perdre 4-1 al Bernabéu. El Pedro, el Busquets, el Piqué són encerts brutals, difícils i imprescindibles per entendre el Barça campió. També ens podem posar en com juga el Barça, com competeix, com guanya, com quan cau (que cau poc) ho fa amb el cap ben alt (des del Guardiola només l'Inter amb gols en fora de joc, penals no pitats; i el Sevilla en un partit on el Barça va generar 1000 ocasions de gol; ens han vençut), etc.

    Els fitxatges que dius ara que ha passat és molt fàcil rajar. Però el Hleb era una peça clau de l'Arsenal finalista de Champions, el Càceres és el defensa no-conegut amb qui he vist el Messi més apurat, quan jugava al Recre, i l'Ibra, és una operació ruinosa econòmicament, però no deixa de ser un dels 3 millors davanters del món. Clar, no ha triomfat, i ara tots a rajar, sobretot TOTS els que rajaveu de l'Eto'o SEMPRE, ara el trobeu a faltar. No és just.

    L'Henrique és un central amb moltíssima projecció, que ni tu ni jo hem pogut veure encara, però la gent que treballa d'això i hi entèn (mai l'Sport, el MD, ni akestes merdes) opina el següent:

    http://blogs.terra.es/blogs/futbolitis/archive/2009/09/07/diossalveahenrique.aspx

    Pel que fa al Keirrison és un paio que despuntava a Brasil quan jugava amb el Coritiba i se'l rifava mitja Europa. I l'Hernanes aquest dels collons hagués pogut fracassar tant o més que els altres, pq no és el mateix jugar al Barça que a un altre club.

    Tot el que dius és demagògia i oportunisme. I aquest és el problema del Barça, la poca memòria, que en dos moments ho destrossem tot, pq no valorem res. El Guardiola és un Déu pq s'ho ha guanyat pencant, i x mi té marge per cagar-la tant com pugui només per lu feliç que m'ha arribat a fer. I mira, per gent així d'oportunista ara mana el Rosell, aviam quan tarda en fotreu tot a la merda.

    I del Txiki, pfff... Només mira la plantilla del Barça cada any, des de que hi és el Txiki, i compara encerts amb errades. Ok. Hazlo tu. Jo pel Sevilla o pel Sant Pau també la clavo, però pel Barça? ufff.. I el Txiki estava abans que el Guardiola, i ja havia guanyat tot també (menys Mundial de clubs). En fi. S'ha d'estar amb l'equip a les dures i a les madures. Lu més fort és que rajem hasta en les madures.

    Cuida-te'm!!

    ResponderEliminar
  3. Crec que m'has entès malament.
    Dic que tothom té al guardiola com un déu i comet fallos, però com és en guardiola no passa res, i no hauria de ser així, se l'hauria de criticar tb igual que s'ha criticat a en mourinho (i tb ho ha guanyat quasi tot).

    "Tot el que dius és demagògia i oportunisme." --- Tot el que jo dic o tot el que tu vols veure? En cap moment he dit que jo hagués fet. En cap moment he dit que l'Ibra sigui dolent (a mi m'encanta i ho saps). En cap moment he dit que l'eto'o sigui bo (l'odio i ho saps, però marcava, que és el que feia falta). Simplement has posat el play i has fotut el discurset que jo tb li foto a la gent que diu que és del barça i no lo son.

    Justament ARA, es quan es poden fer valoracions sobre fitxatges, i fossin quins fossin els motius la va cagar, i punt. Només encerta amb la cantera (cosa que em sembla excepcional eh, però li trobo a faltar quelcom ves).

    I al Txiqui m'he explicat malament (mea culpa) pq ja estava cansat d'escriure. Crec que ho ha fet de conya (personalment) però aquells dos fitxatges tenien més a veure amb ell que amb el Sant Guardiola que tot el que diu i tot el que toca es converteix en or.

    En conclusió, que a mi el guardiola tb em dona moltes alegries i m'agrada com entrenador (tenint en compte en tito), però que passo de llepar-li el cul com fot tothom, comet fallos i se l'ha de criticar, i si no vol que se'l critiqui que jugui al pro solet.

    ResponderEliminar
  4. Per cert, m'he picat xD saps que ho estava dient en conya i pam, m'has de contestar serio. Per cert, la incultura de la gent fa que utilitzin palabros que no toquen pensant-se que són cultes i dps nosaltres els acceptem com a tals pensant que eren correctes. Per sort tenim diccionaris:

    demagògia
    1 f. [LC] [PO] Política fonamentada en la utilització de mètodes emotius i irracionals per a estimular els sentiments dels governats perquè acceptin promeses i programes d’acció impracticables.
    2 f. [LC] [PO] Estat polític en què el govern és lliurat a la multitud.

    demagog demagoga
    1 m. i f. [PO] [LC] Persona que cerca de guanyar influència política practicant la demagògia.
    2 m. [PR] [HIH] [PO] En l’antiguitat, cabdill d’una facció popular.

    Com amolt, en castellà tenim:

    demagogo, ga.
    (les altres dos no importen)
    3. m. y f. Orador revolucionario que intenta ganar influencia mediante discursos que agiten a la plebe.

    Així que si em dius demagogo encara t'ho acceptaré, pq t'he intentat agitar en un sentit no sexual xDDD

    Apa viril ja m'he quedat més tranquil, ara unes pajilles i a dormir xD

    ResponderEliminar
  5. "que diu que és del barça i no lo son" jajajajajajajjajajajjajajajajjaa!!!!!!!!

    home tio, és que m'has posat els exemples que posa el mundo deportivo i el rosell per criticar al Laporta (lu dels fitxatges del Hleb, el Caceres, l'Henrique, el Keirrison, l'Ibra etc.), i m'encenc.

    No es tracta de llepar-li el cul a ningú, sinó de respectar-lo i ser conscient del que importa és guanyar de la manera que ho fan, que mentres així sigui els encerts o fallos en els fitxatges són més que secundaris pq dl ks tracta és de guanyar. I fer-ho jugant bé.

    També s'ha de dir que si no hi haguéssin científics, tmpoc podriem rajar del que seu derrera teu al camp.

    Va vine akí tonto :*

    ResponderEliminar
  6. NO. Segons la Viquipèdia:

    FORMES DE DEMAGÒGIA:

    Fal·làcies: Arguments que equivoquen les relacions lògiques entre elements, o bé adopten premises evidentment inacceptables. Per a més detalls, vegeu fal·làcia. Entre elles hi ha la fal·làcia de causa falsa, l'argument circular, l'argument ad hominem i l'apelació a una autoritat irrellevant pel cas que es tracta.


    Qualificar el Guardiola de "mindundi" pq ha fitxat uns jugadors que no han triomfat, és una premisa del tot inacceptable quan amb aquests homes ho ha guanyat tot. Per tant NO M'HE EQUIVOCAT PS

    muàà!

    ResponderEliminar
  7. Tinc 28 anys, puc dir mindundi a qui vulgui. Quan tingui 35 podré dir "nen" i "jove" a qui vulgui tb, són coses de l'edat que ja t'arribaran xD

    A més pensa que tinc jet lag, que aquí són les putes 00:15 i no puc dormir (porto 4 dies així). A més hi ha un tifó, que fa que plogui tot el dia i hi ha provabilitats de que ens toqui de ple i hagi de seguir menjant puto menjar xino de merda durant més dies. "Pulutat" se'm perdona tot PS

    muaa programa !!!

    (per cert si segueixo despert a les 3 podré veure el barça :D)

    ResponderEliminar
  8. tu pensa amb mi, i anyora'm molt. Així jo tampoc em sentiré sol.

    ResponderEliminar