aparta, coño.

jueves, 11 de noviembre de 2010

zursdai

Aquí a Gjovik. Avui la Yao tenia una multa dels de Sopp, de la "clean inspection". És una putada per ella, però a mi m'ha anat de puta mare, pq tot estava implecablement net. Quan troben algo que no està suficientment net, ho netejen ells. D'aquí la multa que et fan pagar. Ella 450Kr. Casi res... (més de 50 euros). Ara està tot net i impecable. Clar que quan m'he anat a dutxar, encara hi havia unes calces vermelles darrera la porta. Però bueno, si no les mires, és com si no hi fóssin.

Avui també ha estat la despedida d'en Sylvain, un altre noi francès. Hem acabat a Huset, i al ser dijous i no haver-hi cap festa hem estat sols. Els internacionals de Sorbjen (la residència). Però després hem fet "after party", i hem xerrat i rigut. Estic molt convençut que ho trobaré molt a faltar.

La cambrera del xaplins m'acaba d'agregar al facebook. Ok.


Avui he anat a pixar, quan estava fent projecte i m'he trobat aquesta cartells. M'han fet gràcia, i m'he preguntat què cony foten els noruegs amb el puto vàter. Es foten dins?? en fi.



Aquesta és una foto que m'he fet amb el Sylvain. És en honor al Quim. Aquest careto em fa molta gràcia, i aquesta foto és per ell.







Massanen.












"Felicitats Francesc Mestre, per la teva Matrícula d'Honor al projecte final de carrera. Intentaré seguir el teu camí. Tu t'ho mereixes molt. Enhorabona."

1 comentario:

  1. massanen ets un crack..

    segueixo mirant (amb ajuda :P ) per fer el viatget cap alli .. tot i que esta molt xungu :(

    ResponderEliminar