aparta, coño.

jueves, 25 de noviembre de 2010

perdó

ahir me'n vaig anar a dormir sense pensar en actualitzar. I no serà pq no tingués coses que explicar. La merda és que tinc coses acomulades i estic actualitzant ara, a les 4:23 de la matinada, després del sopar de Nadal, i l'Oktoberfest a Huset. Anirem a pams.

Ahir vaig anar a la universitat a fer feina. Hi vaig anar tard, per allà les 5 de la tarda em fotia a fer feina, però en vaig marxar també tard. A les 11 de la nit. A la master Room m'hi trobo l'Anika, la noia alemania que és més gran. Però fa el mateix que jo. Sí, aviam, ho deixo anar, però sempre senta bé veure que gent més gran que tu s'estan treient el mateix, o van més atrassats. Ok, no és políticament correcte, però al meu blog hi poso el que em surt de la punta del rabe. I s'ha acabat.

Avui he quedat amb el ponent. Hem acordat les dates finals per a quedar. El dia 6 aplicació acabada, el dia 13 memòria acabada, i el dia 20 reunió final. Això s'acaba. Després de camí a casa me adonat que cada dia hi ha més pedretes anti-patinades. Realment s'agraeix. I que el fred comença a ser una miqueta incòmode. Avui -11ºC. La veritat és que fot respecte. O et fots de fred, o et fots a fer el subnormal corrent i saltant com jo.

Avui també ha estat el sopar de nadal. Ha estat prou bé. He conegut una noia russa que era molt i molt guapa, però m'he assentat a l'altre punta de la taula on hi havia l'Aneli. He tingut la meva oportunitat, però no he aguantat la presió. Igualment, està en un altre món ella. Així que m'he centrat en l'altre punt d'interès que era la russa. I bé. Viu amb el novio, aquí, però bé.

Pel que fa a Huset avui estava molt ple de noies. Però són com a més petites. Ara, n'hi ha de tant maques, que realment val la pena només estar allà per gaudir-les. Filles de puta. A més em sento incòmode pq hi ha una noia que em ve molt al derrera i em toca els collons. Deixem en pau, home! M'agobia. Clar que m'agobio ràpid jo, però què puc fer-hi.


Per petició expressa de la Roser, kes pedres que posen el gel pq no rallisquis.




Primer plat un crep de res a dins, al costat salmò, ceba i una mica de mayonesa. El segon plat carn de porc. Era prou tendre, cruixent i bona, però també hi havia dos tacos de butifarra frankfurt que me'ls he acabat per gula, ja que no m'agrada el gust que té. L'arròs amb llet del postre se l'ha fotut se puta mare.





Massanen.












"se acabó" Maria Jiménez

2 comentarios:

  1. Osti ja està? avui ens has deixat amb les ganes.
    María Jiménez es grande.

    ResponderEliminar
  2. Me les imaginava com còdols... xò tu ja ho havies dit, són "pedretes"!!

    Avui he vist el temps, i allà dalt, dalt de mapa, on ja el que veig més amunt és el marc del televisor, posava -11ºC i -9ºC de màxima... buaaa... m'he congelat només de veure-ho! Per pensar com pot ser això, m'imagino el congelador del restaurant.. quan hi entro que és al·lucinant de congelat! Clar,que allà està a -19ºC, xò diria que quan portes tants pocs graus tot és molta fred!

    Tinc ganes de veure't!

    Un petonàs!

    (Avui estic inspirada, ja ho veig)

    ResponderEliminar