aparta, coño.

domingo, 14 de noviembre de 2010

HANGOVER II (una nit a Oslo)

m'aixeco a les 10:30. Dutxa, em preparò la bossa i cap baix. El Sajib, el Sezer, el Marcos, el Pekka i jo anem amb cotxe. El Flo i el Sascha en tren. Comprem menjar per la nit i pel dia següent al matí. I beure. Ginebra, whisky, vodka, ron, vi negre. I bueno, birres per tothom. Gjovik està tot nevat. Oslo no. Arribem a l'hostal i allà ens trobem amb el Flo i el Sascha. Som 7, i l'habitació és de 8, per tant ens sobra un llit. El Flo comença a moure fils per quedar amb unes amigues, pq ens presentin més amigues. El panorama de la nit és esparançador. A més la Maria, una noia indio-noruega que també viu a Sorbjen (el nom de la nostre residència) també està a Oslo amb unes amigues sueques.

Quan ens hem instal·lat no sabem què merdes fotre, pq és molt dora. Massa(na). No falten les bromes i les pel·lícules que ens montem sobre com serà la nit. Que si hem arribat 7, però nirem a dormir mínim 14, que si el llit de sobres és xl qui folli, que si les amigues sueques de la Maria són perfectes, que si aquesta nit no dormirà ni Déu en tot l'hostal dels crits que fotran les ties que ens follem, etc. En fi. Som 7 trunyos, i les converses es desenvolupen com a tals. Decidim anar a donar una volta per la ciutat.

Oslo és una ciutat que no té res. És la capital de Noruega, però Sant Pau és la capital de Subirats i tampoc vol dir res. El millor que es pot fer és voltar pel centre, visitar l'òpera, anar amb barca a veure fiords, o anar de museus. Nosaltres vam optar per anar de museus. Náh. Evidentment fugíem de tot el que feia olor a cultura. Caminàvem per la ciutat amb una sensació d'eufòria i de que aquesta hauria de ser "la nit". "The Night".

Vam tornar a l'hostal, i després d'unes partides de futbolin, vam començar a preparar-nos per la nit. Les amigues del Flo havien de venir a fer la pre-party a l'hostal. De puta mare. Vam dir de no beure massa abans no vinguéssin, ja que la idea era beure al mateix ritme, tots junts. Aquest era el plan. Mentres el Sezer cuinava, jo tallava cebes, un es dutxava, l'altre menjava de sobte entra un paio a l'habitació. "No queremos mas toallas, gracias.". El paio va amb una maleta. El paio s'instal·la al llit que queda. Ok. Tot el plan de la pre-party a cagar. A més el tio és de l'altre assera i no passa res, però és que a més és espanyol. I clar, parla amb mi. I jo vaig sense samarreta pq he sortit de la dutxa. I clar, si et parlen et miren i si et miren quan vas sense samarreta doncs hi ha tensió, però si a més el paio és com una doneta, et venen ganes de xisclar histèricament mirant cap el cel i donant salts de resignació. El cas és que a cagar el plan, quedem amb les noies que ens trobem davant la òpera i que beuriem pel carrer. Fem un parell de birres i un xupito, on calquem una escena de la pel·lícula "resacón en las vegas", i pirem. El noi marica es despedeix de mi dient-me "abrigaos eh, que hace un frío". Ok.

Les amigues del Flo són com aire fresc, enmig de tant de tio. Les trobem davant la òpera, i ens presentem tots. El Sezer em diu que no estan tant bones com deia el Flo, però jo les trobo bé. Una més maca de cara, i l'altre més maca de cos. A més eren com jo. Polaques. La Òpera d'Oslo és un edifici gran, i si pujes fins a dalt de tot, diguéssim al sostre de l'Òpera, queda com una plaça amb unes vistes maques. Doncs allà vam fer botellón.

Va haver-hi un moment de tensió, ja que els animalots es van fotre a pixar per allà el sostre de l'Òpera, i clar, al ser un dels llocs emblemàtics de la ciutat hi ha segurates. I recordo que va venir una noia segurata a mirar què fotíem, i nosaltres allà amb totes les bosses amb cara de "sí... sí." Però sorprenentment no ens va dir res.

A partir d'aquí la cosa es distorciona una mica. Pixar a l'estació , l'eufòria quan rebo el missatge del gol de Messi, pillar el Trambaix d'Oslo, seguir amb el botellón per tot arreu on passàvem, no pagar ni un puto transport públic, ballar amb una de les noies, anar a fer un frankfurt amb una de les noies, caminar molt amb el sezer i les noies, esperar-nos a l'estació que obríssin el metro, tornar a l'habitació a les 8 del matí, despertar a la gent per donar pel cul, adormir-me, despertar-me amb un soroll de persona caient de la llitera: PAFFF!!!, mirar i veure el Flo, amb una cara completament sobada, ressacosa, out, al terra quiexant-se de l'hostiot que s'havia fotut. Res, una nit on no calen detalls, però que són d'aquelles que tot el que ara encara recordi, ja no ho oblidaré en la vida. I el temps se m'acaba...

PRINCIPI DE LA TARDA-NIT

A LA SORTIDA DE L'HOSTAL (l'animal del Pekka es va comprar 4 Red Bulls. Li deiem "Pekka, k la pots palmar nen", i el tio "of course not. Im from Finland". Va acabar molt malament. Molt.)

VISTES DES D'ON VAM FER EL BOTELLÓN, DES DE L'ÓPERA D'OSLO

AL LAVABO DE L'ESTACIÓ, TORTS I FENT L'IMBÈCIL

ESPERANT EL METRO AMB LES NOIES AL MATÍ

Massanen.

"but she didn't understand... she just smiled and held my hand!" PULP