aparta, coño.

domingo, 21 de noviembre de 2010

uiken

després del cap de setmana de la setmana passada, el següent havia de ser més light per collons. I així ha estat. A destacar que ha vingut un amic d'en Flo. Un altre francès que es diu Clement i prefereix el Cristiano Ronaldo abans que el Messi. També el Madrid abans que el Barça. I que em va dir que havia vist fotos meves amb el cabell llarg, i que llarg molava més pq era més "cool". Vosaltres li vau demanar l'opinió?? ok, jo tampoc. Dir que (els gabachos) em van desafiar a un repte, una mena d'aposta per la nit del dissabte que evidentment vaig guanyar. Jo no jugo mai si no sé que guanyaré segur. Aquest també ha estat l'últim dissabte de festa d'en Sezer. El tio es pira a Australia a un congrés, i després torna per una conferència i ja està. I jo, d'aquí un mes just estaré dormint per a llevar-me en poques hores i partir cap a Oslo a pillar l'avió cap a casa. El temps passa volant, això no és nou.

Avui s'havia de fer neteja profunda de la cuina, ja que demà passen a revisar. He estat esperant a la Yao tot el dia, i per allà les 10 de la nit ens hi hem fotut. A la 1 m'ha dit que ja ho acabava ella, i la veritat és que no me'n fio ni un pèl. Demà em llevaré dora per fotre un vistasso aviam com ha quedat tot finalment, pq no vull pagar ni un puto duro a aquesta colla de rates. De la mateixa manera, demà haig d'anar a la universitat a pagar 100Kr, pq dijous que ve celebrem el sopar de Nadal. Es veu que s'ha d'anar vestit molt formalment, i jo el més formal que tinc és un jersei que no és del Barça. Però vaja, ja m'ho faré. El més important és anar a veure l'Aneli, ni que sigui per pagar. És perfecte. Des del primer dia que la vaig veure.... en fi. Una caseta. Un jardí. Una tanca blanca. Uns gronxadors, amb els nens jugant. "Puc" el nostre gosset. "Mixa" el nostre gat. L'Aneli i jo, jo i l'Aneli. Aishhh... El que he dit: en fi.

Un altre dels maldecaps que tenia era no saber com merdes podria veure el Barça-Madrid, que és d'aquí una setmana justa. Finalment he decidit anar a Oslo, ja que ara allà hi tinc alguna que altre coneguda. Buscarem un pub irlandès, i el podré veure tranquil, sense preocupar-me del retard de l'streaming corresponent, ni de la quantitat de gent que l'està mirant per internet. Això em tranquilitza. Si guanyanen fiesta. Si perden "boranit".

Vaig a ensenyar-vos fotos:



aquí veiem en Sézer, en Pekka i en Sascha adorant un retall de la portada del magazine, que vam trobar penjat a l'ascensor. Ells m'asseguraven que no l'havien penjat, però jo ja fa temps que no em mamo el dit (ni que no em mamen una merda també, ok).



aquí la taula que hi ha a l'entrada de la residència. Res, una dosi de narcisisme, sobèrbia, ego, etc.



Finalment foto en família de dissabte passat al Xaplins. El Kristian, el Flo, la Roberta, el Clement (colega del Flo), el Qasim, la Jana, el Sajib, el Sezer, el Sascha i l'altre no sé com es diu.






Massanen.












"Rompo las reglas, se acabó el juego, y a ti qué mas te da??? no te importa ni un pepino!! jugar a otro jueguecito!!" Albert Pla & Jaleo

1 comentario:

  1. Foto en familia :
    "[...] i l'altre no sé com es diu".

    JAJAJAJJAJAJAJAJJA.

    -Joan: "Aquella senyora, sí home, la dels cabells curts, com es deia?"
    -Pere: "Mama".

    ResponderEliminar