aparta, coño.

domingo, 7 de noviembre de 2010

marta's days

divendres ens vam aixecar vora la 1. Li vaig dir a la Marta que quan es llevés que em vingués a despertar. El Sezer ha estat fora una setmana i li ha pogut deixar l'habitació. Vam fer-nos un bon dinar, vam mirar una pel·lícula i vam anar a la preparty de torn. Aquesta vegada a la casa de la novia d'un amic del Kristian. La xavala no estava malament, i l'endemà la vaig agregar al facebook per la puta cara. La novia, dic. Vam estar bevent, fent l'imbècil i jugant al futbolin. A ningú li importa, però vaig guanyar tots els partits que vaig jugar, fent honor al lloc d'on vinc. Què s'han cregut, home.

Després vam anar al Totos, que és el lloc per pendre algo i fer el subnormal amb el karaoke. Només arribar el Pekka (un finlandès que es caracteritza pel seu "OF COURSE! I'M FROM FINLAND!", amb una veu molt greu) em va fer tirar una birra al terra. Em va saber greu pel paio que l'havia de netejar, però vaja. Seguidament, el FLo, el Sylvain, el Sascha i jo vam pujar a cantar "smells like teen spirit". Degut a l'eufòria del moment el Pekka es va afegir, també. I res, na passant la nit, bevent, ballant, rient. Quan vam sortir nevava una mica. Vaig pujar sobre un container. Ni ara, ni llavors venia a cuento, però bueno, així va ser.

Dissabte la mateixa rutina. La Marta em lleva (a les 2 ben bé), fem el gos, i ens fotem a fer un dinar de competi a base d'amanida i burritos. I una altre vegada, quedem amb la gent vora les 9 de la tarda per començar a beure abans de marxar cap al Chaplins. Aquesta vegada ens vam dividir els que estave a una cuina jugant a l'UNO i els que estavem jugant a fer basket amb una pilota de ping-pong a gots amb cervesa i ginebra. Començàvem bé, saps.

Vam anar cap al Chaplins en bus, i vaig conèixer una cambrera que curra allà. Pq parlava en casatellà. Molt agredable la noia, jijí, jajá, tens facebook? sí, en tinc, dónam el teu nom, molt bé mira és joan massana, vale jota u a ena, no no, amb o, joan, vale, així? sí, així. I se'n va anar a currar. A vosaltres us ha agregat avui? ok. A mi tampoc.

A mitat de la nit vam pillar el cotxe amb el Marcos, el noi de Madrid i vam venir a la residència a acabar-nos la ginebra que la Marta m'havia portat. La resta de la nit va ser molt de puta mare. Jo anant a la meva puta bola com sempre, i la Marta passant-s'ho molt bé. (Som les 4 de la matinada, i en aquests moments estic sentint la Yao saltar. Ok, tanco parèntesis.). Vull destacar que l'última cançó que van posar aquesta dissabte al Xaplins va ser "Killing in the name of", cosa que em va excitar molt. Massa. A més per allà voltava la marrana de la biblioteca que em va despreciar el primer dia, i clar, vulguis o no, estàs pendent. Sí, la marrana i tal, però que si m'acaba fotent cas tampoc li diré que no. Se li fa mal, i ja està.

I avui, finalment enèssim dia de gossos. La Marta ha fet un treball, jo he mirat el Barça, hem mirat una pel·lícula, hem dinat, hem sopat, i hem acabat adormits mirant la segona pel·lícula del dia. Ella s'ha pirat a la seva habitació, i jo ja no he pogut dormir més. Demà se'n va ja, a dos quarts de dues agafa el tren cap a Oslo. M'ho he passat molt bé amb ella, han estat dels millors dies que he passat aquí. Ella és una bona amiga, algú que sents pròxim, i compartir un cap de setmana amb una bona amiga sempre et fa gaudir-ho més. Puè mu bieng.


Sascha, Sylvain, Flo i Jo, respectivament. Al Toto's, entre cantant i agonitzant el tema de Nirvana.





Massanen.












"Finz quain ha de duià la bioma?" Carod Rovira

1 comentario: