aparta, coño.

sábado, 21 de agosto de 2010

un dissabte qualsevol

"a pendre pel cul. Aviu bondat. Encara m'ha d'arribar la visa, i ahir la merda urticària em picava un tou. Així estalvio i em cuido. Aprofitaré per acabar les memòries de les pràctiques que haig d'acabar, i així me n'oblido i ja ho tindré fet. Bueno, em quedaré al llit fins que no pugui més, haig de descansar, i després m'hi foto. Ok, és tard, m'aixeco. Aviam el facbook, ok. Aviam el hotmail, ok. Aviam el gmail, ok. Aviam l'as, el marca, l'sport, el mundo deportivo, ok. Bueno, dino i m'hi poso. Què merdes, avui faig salmó, ja vuràs que contentes estaran les meves "neighboors". Sí, una amanida de toloquencuentre, anirà bé. Perfecte boníssim, anem a rentar els plats, i em foto a fer feina. Merda, quina nyonya, m'estiro un moment i m'hi foto. Ostia! vaig a acabar de veure la pel·lícula que vaig començar ahir la nit, l'acabo i m'hi foto. De puta mare, s'ha acabat. Ara sí. Però abans, aviam el facebook, ok. Aviam el hotmail, ok Aviam el gmail, ok, Aviam l'as, el marca, l'sport, el mundo deportivo, ok. Som-hi, tinc temps, abans no comenci el barça, tinc dos hores i mitja, haig d'acabar la feina. Res em pot entretenir ja, està tot controlat, has arribat a un pacte amb tu mateix i ara et toca fer feina. Fot-li man. Obro el word, obro el codi sobre el qual haig de fer la memòria. M'hi poso."

ZERO COMA TEMPS MÉS TARD SONA LA PORTA. TRUQUEN A LA MEVA HABITACIÓ, PER PUTO PRIMER COP DES DE QUE ESTIC AQUÍ. WTF!!!

"joder, qui cony deu ser. Què he fet??"

DOS TIOS, AMB UNA PILOTA DE FUTBOL. AMB UNA PILOTA DE FUTBOL, JODER!!!!!!!: "do you want to join us!!!!???? :D"

"yes..... :____)"


ADIÓS.





Massanen.













- donde está harry?

- qué hora es?

- qué importa eso?

- dependiendo de la hora, puede estar en un sitio... o en varios a la vez.


Joker.

3 comentarios: