aparta, coño.

jueves, 19 de agosto de 2010

primeras impresiones

molt bé. Ahir em vaig trobar amb el meu ponent d'aquí i vam acordar les línies mestres de la meva "Masta' Thesis". El tio és servi, del Partizán, i parla castellà. Em va caure bé. Res més.

Haig de llegir moltes cosetes, per tant m'hauré de fotre serio. Està clar que m'ho haig de passar el millor que pugui, però aquí no he vingut a perdre el temps. La rutina me la disenyo jo, el temps me'l distribueixo jo, així que serà una bona prova per mi.

De moment tot pinta molt i molt bé, clar que per compensar aquestes magnífiques sensacions porto un bon engostipat a sobre, m'han aparegut unes taques vermelles rollo urtiàcaria a les mans i algunes parts del cos que em piquen la hòstia i (ella no podia ser menys) la meva panxa és una puta liquadora. Respecte tot això em declaro subnormal, pq si numés porto ibuprofenos i paracetamols a la motxilla no és pq la meva atenta i estimada mare no em digués que prengués més coses. En fi, una mare sempre té raó.

Ahir vaig anar a la primera trobada de guiris (party) de Noruega. Va haver-hi dos moments en els quals se'm va quedar cara de gilipolles:

a) Quan estava esperant al grup, al punt de trobada (vaig ser el més puntual, i el primer en arribar, que dic "aquests mamons han fotut el camp sense mi"), vaig començar a veure la gent baixar amb boses on a dins portaven el que consumirien. Jo, evidentment, no portava res. Jo, evidentment, era l'únic (gilipolles) que no portava res. Ok.

b) Quan vam arribar al lloc en qüestió, on pensava que faríem una barbacoa, raó per la qual no havia menjat res des de l'hora de dinar, i la gent lu únic que feia era beure i xerrar. Aquí vaig esdevindre l'únic (gilipolles) que no havia sopat. Ok.

En fi. Després vam anar a un lloc rollo disco per estudiants i vaig pensar que mai em liaria amb un putot d'aquells. Però no posaré la mà al foc x dos raons: x si decas i xke em conec.


@liya: Noia de l'altre assera que conegui, noia que t'encolomaré, no passis pena. Jo també t'anyoro eh!

@Caio: Pots creure't que he vingut aquí sense càmara de fotos?? en tot cas tindreu fotos, deixeu-me temps. Fotos i detalls.

Una abraçada per tots!


Massanen.









"un germà gran sempre és algú diferencial. Un defensor, un protector, el teu mirall de petit, la persona que li copies música, li copies gustos, li copies roba. Sempre hi és."

4 comentarios:

  1. i a qui li pagues l'autobus

    ResponderEliminar
  2. Ves amb compte massanen perquè pel que comentes no t'enteres de rés, i qualsevol dia et porten a un love parade d'aquestes.. I l'únic morenot ja saps com pillaria no?????

    Encara no em crec que no t'hagis portat camera, com diria els de polonia/crakóvia : "és gravíssim"!

    ResponderEliminar
  3. ya tio... quan em paro a pensar-ho també em dic que "vaya tela tens, inútil..."

    Sempre em quedarà l'Iphone 3G (que no 3Gs....)!!

    ResponderEliminar
  4. Hi han genrmans que no tenen gustos musicals per copiar.... (Ahí lo dejo) xD

    ResponderEliminar