aparta, coño.

lunes, 30 de agosto de 2010

es-ta-mos!!!

atenció: HE ACABAT EL CHESS!

séh. Sí, ja sé que portava fent-ho des de l'octubre. Sí, ja sé que numés aspiro a un 5. Sí, ja sé que no conec ningú que encara no l'hagués entregat. Sí, ja sé, ja sé, home... però i a mi puto què??!!!
estic content i s'ha acabat. Així doncs de les 4 pràctiques (totes) que hem queden per entregar:

- 2 finalitzades 100%
- 1 finalitzada en un 90%
- 1 finalitzada en un 80 %

demà ho haig de finiquitar. Pel matí, em fotré les xiruques, i cap a la universitat a acabar això. Tot seguit a recollir la VISA pq avui m'ha arribat un paper que diu el següent:

Melding om verdi -/rekommandert postsending
Leveres ut ved ditt hentekontor Gyldig legitimasjon ma forevises i su puta madre

que ho he d'anar a recollir a la post office de Gjovik, vaja. Per tant de puta mare: pràctiques encarrilades, visa rebuda. Perfecte per començar a picar amb el projecte que he vingut a fotre aquí. Perfecte per començar a prendre'm una miqueta en serio això de l'anglès que ja va sent hora. Perfecte per no cometre més errors com el que he comès avui.

M'explicaré:

estava sopant tant tranquilament, amb l'harmonia i calma que em caracteritza, mentres al meu costat hi havia un àpat a mitges, un plat començat, troços de pollastre (molts troços de pollastre, per cert) i arròs, amb una forquilla bruta al costat. Res, m'he posat el davantal amb un llacet al cul, i he rentat els plats cantirolejant una cançoneta. Tot seguit m'he endinsat en la profunda obscuritat de la meva naturista habitació i m'he connectat al facebook on he vist a la meva estimada Yao al xat, cosa que m'ha fet relacionar-la directament amb el plat començat a la cuina. Així que la meva idea era dir-li algo així com: "el menjar deu estar fred". Molt bé. Com ja he comentat alguna vegada aquí al blog, quan intento transmetre un pensament en l'idioma de William Shakespeare, el meu cervell du a terme una cerca per totes les seves simplistes neurones, i acaba executant el que més s'assembla a la idea original. Ok. No ha estat el cas. Li obro conversa al xat, i li escric:

"your foot would be cool."

séh. I em quedo tant panxo. Tant xulo. Mastegant galetes d'algo que s'assembla a la xocolata, però que a jutjar pel gust i pel preu de les mateixes, no ho és ni de conya. Ja en parlaré un altre dia de les galetes. YOUR FOOT WOULD BE COOL. El cas és que m'ha contestat amb un sutil i sincer "?". I tot seguit "I'll come out". Dic "merda, no compren k estic a l'habitació del costat, que no passa res". Quan ha sortit, li he assenyalat el menjar, i ella m'ha assenyalat el peu, és a dir que havia confós "foot" per "food" i "cool" per "cold", és a dir que havia entès "el teu peu deu estar molt bé". Sort que no he sortit amb gallumbos. Sort que avui, no.

En fi.







Massanen.












"Quiero el volver pasar tiempo con usted, puta".
Google Translator (by ma'colfaidandreu)

8 comentarios:

  1. El would és condicional. Podríem dir que aquí (al blog) l'has seguit cagant xD.

    Felicitats per les pràctiques, i a veure si escrius (el projecte) més que jo (la tesis). En tot l'agost ... bé ... ni m'ho he proposat, vull dir, que ni he intentat escriure xD.

    mua guapa

    ResponderEliminar
  2. quan has confós "foot" per "food" i "cool" per "cold", no hi ha "would" que eclipsi la cagada.

    Però tranquil, porto 15 dies numés! quan porti 4 anys fent la tesis (com tu Je) en anglès segur que ja no faig aquests "mistakes" xD

    muààà

    ResponderEliminar
  3. joan, avui sí q m'ha agradat! molt bé! jajajajajajaja!!!

    ResponderEliminar
  4. JAJAJAJAJAJAAJJAJAJAJAJAJAAAAaaaaaa què divertit! jajajaja no passa res, home, ànims que ja veuràs com acabes parlant millor que el princep charles.

    ResponderEliminar
  5. i jo em pregunto....
    el chess s'ha acabat del tot tot???? incloent la pregunta del nom del concursant? jeje
    Ja saps, l'atajo per guanyar! ¬¬
    Veig que tot genial per aquí dalt!
    1 petonet i cuida't molt John!

    ResponderEliminar
  6. Quines aventures! Aquesta te la pretens lligar? o era una altre?

    ResponderEliminar
  7. de moment, per aquí, no hi ha cap noia que em pretengui lligar. Per dues raons:

    a) no em fan el pes
    b) no ho veig factible

    ResponderEliminar
  8. JAJAJAJAJAJ. El google translator et diria que "somos guarrilla mucho una graciosa, usted".

    ResponderEliminar