aparta, coño.

jueves, 19 de agosto de 2010

de festa

acabo d'arribar de la festa de benvinguda als estudiants de la universitat. Mentres estava allà he estat fent vàries reflexions. No puc entendre com aquestes noies (les natives) es poden vendre tan barates. És acollonant. Una noia amb uns ulls de llegenda no pot ser tant barata. Aquí abunden, n'hi ha moltes, n'està ple, però això no pot ser raó per tant poca autoestima.

El rollo que es porta de festa aquí és seduir a la noia en qüestió ballant amb ella. Però pel que he vist, saber ballar és lu de menys. El que compta és tenir el descaro i la poca vergonya de tot i estar fent moviments ridículs, agafar a la noia i arrambar-t'hi per la puta cara, li agradi o no. I es deixen.

Personalment, mai he sabut com lligar a les discoteques. Suposo que és pq mai he sigut un habitual de les discoteques i quan he acabat amb alguna, anava tan borratxo que no recordo com merdes m'ho vaig fer. El que passa que si aquí m'haig d'emborratxar em quedaré sense pasta en dos dies.

No negaré que n'hi ha que estan bones de collons, en alguna d'elles he vist futur: una casa, un jardí, una tanca blanca, un nen i una nena jugant als gronxadors; però quan a l'ambient es respira tan poca poesia, tan poc romanticisme la única cosa que et preguntes és si se'l traga o no.

En fi.



Massanen.







"que no pensin de mi el que jo penso d'ells..."

4 comentarios:

  1. i què t'esperes d'una discoteca? A la India haguessis hagut d'anar home si el que vols es mes poesia!

    ResponderEliminar
  2. hauré d'aprendre a ballar. Bueno ballar, hauré d'apendre a que no m'importi perdre la dignitat fent moviments descoordinats. Sempre em quedarà el "todos vosotros!!!! todos!!!". Ya saps.

    ResponderEliminar
  3. M'agradaria veure't pel forat del pany! Hehhehe, ets autèntic!

    ResponderEliminar
  4. Torno a ser jo Massanem.. Que et vaig dir abans de que marxès???? Si balles, ni tan sols cal que t'arrimis, la seva autoestima és baixa ..jajajaja :D

    una abraçada..

    Caio

    ResponderEliminar