aparta, coño.

lunes, 16 de agosto de 2010

sha shegué.

seré breu:

Li vaig dir al meu buddy (persona que s'encarrega dels guiris de la universitat d'allà) que arribaria x allà la una. Ok. Fins les 5 de la tarda no he arribat. I m'ha recollit a les 7. (moraleja: tot lu gilipolles que et penses que no ets per volar barat amb Ryanair, et deixen retratat com gilipolles al cub quan l'avió aterra a la rehòstia de km's lluny (que no llum) del destí que et pensaves a priori.)

"your neighbor's name is Casandra". Presensació: "PU-TA-MA-RE!!". Postsensació: (ho diré lu més fi que sé): està com una puta vaqueta.

L'habitació: està de puta mare, hi ha unes vistes que (no m'agradaria exagerar) si no em converteixen en el millor poeta del segle XXI és que sóc retrassat mental.


Massanen.







"me gustas, pero me sudas la polla. No, no huyas. Que me importas una mierda no significa que.. si la palmas, me mato contigo."

3 comentarios:

  1. PUTA MADRE!, tant per les vistes com per la veïna: imagina't haver de puto veure cada dia a una buenorra que passa de tu...això sí que et convertiria en el poeta, sinó millor, com a mínim més prolífic, de les últimes dècades.
    De totes maneres, menys escriure i més viure, com diu la Roser.

    "Prefiero ser poema que poeta".
    Jaime Gil de Biedma

    "Y me entrecomillo porque me estoy citando".
    Aida Andreu

    ResponderEliminar
  2. Vull fotos de les teves buddys i "neighbowhores" :D ...Més que rès per que en Pep les conegui.

    ResponderEliminar