aparta, coño.

lunes, 23 de agosto de 2010

como la puta primavera

avui m'he aixecat a dos quarts de deu. M'he rentat, he tirat les basures, m'he cagat en la puta mare que va parir a qualsevol de les dues merdes companyes de pis que s'hagi fotut les meves putes 4 birres, he anat a comprar, i cap a la universitat. He pagat l'excursió de no sé quin cap de setmana cap a Aurdal (al costat de St Pau), i he anat a demanar un parell de llibres a la biblioteca, el segon dels quals, no tenen, ni aquí, ni a cap biblioteca de Noruega. No pásha ná.

A fet un dia de puta mare. Em venen ganes de pillar el típic pal amb una reixa al final, i anar saltironejant pel verd camp a caçar papallones de coloraines.

I descuartitzar de la manera més sàdica i sagnant les que sento a la panxa cada cop que parlo amb ella.






Massanen.










"...el que encontró suelo, cuando saltó al vacío..."

5 comentarios:

  1. Venga hombre! exageraaat: matales!
    (a les veines, que amb lo cara que et deu sortir una cervesa, no tienen perdon)

    ResponderEliminar
  2. una setmana i ja??? si q vas ràpid, macu...

    ResponderEliminar
  3. aquí no he vingut a perdre el temps, shareta.

    ResponderEliminar
  4. i en Joan i les dones no poden estar més de 24h sense anar "agafats de la mà"...

    ResponderEliminar
  5. Aurdal.. jajajajajaajaj!

    ResponderEliminar