aparta, coño.

domingo, 29 de agosto de 2010

dubtes

- Em quedaria a viure aquí a Noruega?

- M'arribarà la visa d'una puta vegada?

- Una truita de patata de 4 ous és massa?

- Pq sempre em fixo en les ties més impensables?

- Realment m'importa que tingui novio?

- És normal que tingui gana si per sopar m'he fotut la truita, una poma i un plàtan?

- Pq sempre tinc mal de panxa? náh, aquesta és broma.



Són algunes de les preguntes que m'he fet avui.








Massanen.












"si no puedes sorprenderles con tu sabiduría, desconciértales con tus gilipolleces..."
Joaquím Moreno

5 comentarios:

  1. Un pajote. És la resposta a tots els dubtes.


    "¿las manzanas como se acuestan para tener más manzanas ?"

    Araceli López, persona "rencarnada" con poderes para ayudar el cuerpo humano

    ResponderEliminar
  2. voldràs dir, "un altre pajote". En el meu cas, vaja.

    ResponderEliminar
  3. No.

    Individualment la resposta a cada pregunta és "un pajote". Si tu vols contestar-ne més d'una ja és cosa teva xDD

    ResponderEliminar