aparta, coño.

domingo, 15 de agosto de 2010

no wish: NORWAY.

Després de tant de temps donant pel cul amb que fotia el camp finalment me'n vaig. No em sento ni especialment nerviós ni especialment excitat. Normal. Una miqueta incòmode al pensar com merdes m'entendré amb aquella gent. Ni sé anglès, ni sé informàtica. Però joder, qué diablos.

La gent s'ompla la boca en que marxar sempre va bé, que t'ho passes de puta mare i que et fa créixer com a persona. Jo em conformo amb estar tranquil.

No hi ha una explicació pel fet de marxar a Noruega. La veritat és que era la 4a opció de 5. La prioritat era fotre el camp, i com que m'exigien triar el destí el meu criteri va ser triar països on es parlés l'anglès. Reconec que vaig plantejar-me triar la Índia, però passo d'estar-me 4 mesos a un lloc on la noia més guapa té unes patilles més molonguis que les meves. "Ui, però si vols trobar el teu 'Jo' interior...". No re. El meu 'Jo' interior fa anys que el conec i és un fill de puta.

En fi, cap allà dalt on "uaaaaa, quin fred, no???" segons la majoria de noies, i on "fill de puta!! quins farts de follar que et fotràs!!" segons la majoria de nois. Sigui com sigui ni a Noruega, ni enlloc al món trobaré unes noies més guapes, sonades, i ben parides que les que m'he topat per aquí últimament.

Cuideu-vos molt, us anyoraré segur. Una mica.


Massanen.





"seguimos en pie."

11 comentarios:

  1. 16 d'agost, a les 6:30. D'aquí 5 hores, vaja.

    ResponderEliminar
  2. jajaja ets 1crack joanet!!!

    ResponderEliminar
  3. no hay amanecer en esta ciudad

    ResponderEliminar
  4. Joan, hem vas dir que marxaves el dia 19!!!
    M'ho vaig apuntar... Era perquè no vingués a l'aeroport? Ara què en faig de les pancartes?
    Alba.

    ResponderEliminar
  5. q vagi be tioo! no hem pogut despedirnos com cal, pero eske per mi no marxes. ;)

    SAlut mala pècora.

    Still ill

    ResponderEliminar
  6. Ara toca aixecar el vol i a gaudir! Pensa amb la teva gent, eh! Una abraçada!!

    Estem en contacte, guapu!

    ResponderEliminar
  7. No way like Norway.
    M'encanta, com puto saps, com puto savem.

    ResponderEliminar
  8. 2 frases:

    1- Que vagi de puta mare!

    2- T'anirem a visitar !

    una abraçada Joan..!!!!

    ResponderEliminar
  9. Gran comiat! això comença mooolt bé. Ves informant nen!! i ens veiem aviat :D

    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  10. JOANET, SOC L'EUDALD! ETS LA OSTIA, ME PETAT EL CUL DE RIURE AMB EL TEU PRIMER RESUM DEL BLOC JAJAJ ETS L'AMO, UN PTONAS I UNA ABRAÇADA, ENS VEIEM KRAK I DISFRUTA!!

    ResponderEliminar