aparta, coño.

martes, 17 de agosto de 2010

adaptémonos

avui m'he adonat que hauré de tenir els 5 sentits a tropecientas mil revolucions per no semblar retrassat mental. Això d'estar tant atent per entendre de què puta merdes et parlen i de buscar per tot el meu pírric cervell les paraules en anglès que s'acostin més al que vull transmetre és esgotador. Que tinc un mal de cap de la hòstia, vaja.

Ja ho tenen això, els primers dies. El canvi sempre cansa, sempre fa pal, sempre fa por, sempre és incòmode, sempre és pitjor, sempre és difícil, sempre mareja, sempre encabrona, sempre desespera, sempre costa. "Jo abans ja estava bé". MIS COJONES, estaves bé! El canvi és de puta mare, home! la puta mania que té la gent en aferrar-se el que ja té per mísera comoditat!

Doncs per no puto ser com ells, semblaré retrassat mental, em pendran per gilipolles, em jutjaran, se n'enfotran de mi, però al final m'adaptaré. OSLOjuro.

Em moc per Gjovik a peu. És un poble petit, però s'ha de caminar molt. És un lloc molt guapo. La sensació és que estic al cul del món, però m'agrada.

Demà quedada amb el meu ponent per parlar de la meva "Master thesis", i a la nit festa de benvinguda per "International Students". Totes les carreres, infermeria inclosa. No, no, per res, per res.


Massanen.




"con lo que llevo puesto, aun desnudo... tengo bastante."

4 comentarios:

  1. És el primer cop que comento en un blog d'aquests...i ho fai pq de casualitat avui he obert el hotmail (cosa q maiiii faig) i he vist el teu correu on adjuntes la direcció d'aquest blog en el qual expliques: que has marxat ha NORUEGAAAAA!!!! n en tenia ni puta idea, ni la més remota idea vaja! i m'encanta! un més que s'ha atrevit, ja anem quedant menus. Per poc que no ens trobem per allà dalt doncs, a aquestes dates jo tmb hi hauria d'estar (venent peix) peró jo ho posposaré un anyet més, l´últim. Pues com me n'alegro wapi, en serioooo, aprofita la experència bla bla bla bla (és q ultimament estic lingUísticament parlant, molt vaga, i no et penso dir res del q ja saps, perdria el temps, no?). Bueno doncs, molta merda en aquest nou camí, que ja veuràs com tampoc et serà tan dificil home, i si veus que el teu cap et dóna qualsevol senyal de fer vaga general pq el fas pensar molt (Quina sensació més rara oi?) doncs pensa que el llenguatge dels borratxos és universal, tres o quatre cervecetes i et poses al seu nivell d'un sol cop! te lo digo yo.....
    Bueno macu, no et prometo tornar a escriure pq aixó ha estat una casulitat de la vida, peró ho intentaré si més no, d'acord?
    Molts mimitus per tu, que se que al principi, venen molt de gust, muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ResponderEliminar
  2. OSLOjuro!!!!
    és el més bo que he sentit en anys!
    GUAPO!

    ResponderEliminar
  3. No t'oblidis de mi Joan...

    [Missatge implícit]
    Porta'm alguna de les infermeres!! (LELA)
    [/Missatge implícit]

    ResponderEliminar
  4. doncs bé... escrius de puta mare Joan i em ric molt de cadascun dels teus pots, però em podries fer un favor?

    PENJA FOTOS DE LES INFERMERES JA!!!!!!!

    ah, i que vagi bé..

    Caio

    ResponderEliminar