aparta, coño.

lunes, 13 de diciembre de 2010

tinc son

bueno aviam. Divendres vaig anar a dormir feliç pq vaig arreglar una cosa important. Dissabte tenia ganes de festa, pq sabia que era l'últim dia amb aquesta gent aquí. I el Sezer, el Sascha i jo no se'ns acudeix res més que fotre una barbacoa. Sí, a la neu. Sí, a -10ºC. I de pas començar a beure. I res, després de festa al chaplins per últim cop. Més del mateix, però aquest cop l'endemà ningú recordava masses coses. Jo he vist moltes fotos de mi, i "no me reconozco en esas imágenes", com diria el Laporta. Vull dir que no recordo cap cadàver jo, saps? bueno, tant fa.

Diumenge rendit. A destacar que el Sezer va pirar. Vam xerrar un rato i ens vam despedir. Tinc la mateixa sensació que amb el Tim, simplement que ens tornarem a veure aviat. Li vaig regalar el meu jersei del Barça pq se'n recordi del Catalan Rat. També la Roberta va venir a despedir-se. Quina dolçor de noia, un encant. No sé de què ve, però em diu Bro i jo li dic Sista'. Anem de guais sabeu? sí, bueno, et passes 4 mesos fora, amb l'anglès i tal, i se't pujen els fums, i vas del pal, i dius coses, no guais, sinó Cool's, i.. en fi.

Diumenge també vaig veure el Barça. Ja ni celebres els gols, simplement somrius. I te la peles. Que bons que són els fills de puta. Jo que sempre havia somiat en arribar al Barça, menys mal que no he arribat enlloc, pq amb aquesta generació el ridícul fotria. Pel que fa a feina, ho vaig intentar, però tot i anar a dormir a les 5 no vaig escriure quasi res de memòria. Me'n vaig anar a dormir amb molt de mal rotllo, pq dilluns havia d'enviar la memòria, el Sezer em va dir que mirés d'enviar-me les maletes recordant-me que ryanair fa pagar 10 euros per cada Kg de més (i només puc dur una maleta de 15), havia d'anar a buscar un paquet a correus i també haig d'acabar l'aplicació. Masses coses

I finalment avui dilluns. M'he aixecat i m'he dit que no fotria res fins que no acabés d'escriure memòria. Només m'he mogut per anar a comprar menjar al supermerkat, i m'ho hagués pogut estalviar pq a la porta, abans d'entrar, m'he fotut un hostiot, patinant amb el gel, impresionant. M'ha vist tothom i encara em fa mal el tormell. Però prefereixo trencar-me una cama, abans de que ho vegi algú. Bueno i res, el resultat és que he enviat la memòria avui dilluns (a les 23:55), i he sopat a les 12:30 de la nit, pq avui ha vingut la Hui a despedir-se de mi pq també es pira.

I ara he enviat un correu al CSI, pq m'estic començant a preocupar pel puto TFM. Crec que si faig el que tinc en ment, el portaré molt bé. Però bueno, demà a correus i a picar codi.



Això sí. Ni neveres ni hòsties, i la birra ben fresqueta.




Els tres sonats.



Jo.






Massanen.












"no t'enyoro nena: no estic deprimit, no estic desnutrit, no m'aguanta un fil, no he perdut l'estil, no vaig predicant tots els teus encants, no t'he imaginat al llit amb extranys, no estic gens perdut, no hi ets? tururút, no em sento confús, no he estat cap ilús, i serà un gran plaer, vull fer-te saber que no t'enyoro nena." Manel (Els Pets)

1 comentario: