aparta, coño.

martes, 7 de diciembre de 2010

mutació intel·ligent

en canvi avui me'n vaig a dormir amb més bon gust de boca. 0 eufòria (hòstia!!! quan comences una frase amb un número la següent paraula no va amb majúscules, oi?? "la verdá ejke nunca me había..."), ja que a cada nou pas que faig me n'adono de coses que haig de retocar. És acollonant, però vaja, poc a poc. Ahir al final no em vaig adormir fins quarts de vuit del matí. Sí, pq estava escoltant "el món a rac1" del Basté, i m'anava quedant amb tots els horaris. Evidentment a les 10 no vaig tenir collons d'estar a baix per anar a la universitat amb cotxe. No. Però a les 11 sí, i hi vaig anar a peu.

Anant a la universitat a peu he recordat pq fa tant de temps que no em ve de gust mourem de la residència. El fred que fa no és qüestió d'una jaqueta més o menys gruixuda. És un fred per quedar-te a casa. I ja està. La putada és el nas. De seguida es refreda, i notes a dins com si tinguéssis mocs, però no n'estàs segur. Vas caminant amb el dubte, també haig de dir que et suda ben la polla si et raja el nas o no, pq el líquid esdevé menys líquid i per molt que t'aixuguis fa com el Guardiola. Persisteix.

Bé, el cas és que he anat a la universitat a assegurar-me que saben que piro el 23, i no em facin pagar res de més, i de pas m'he passat el dia allà amb el projecte. He tornat amb el Marcos, el Sezer i el Sajib, amb cotxe. 10 minuts (veieu!!!! veieu!!!!!???? haig de fotre 'minuts' amb majúscula o no??? no, no??? hòstia, que em percati avui, i em passi més d'un cop.... quines coses ehh... és com el dia que em vaig trobar a un paio que havia conegut a unes colònies d'anglès quan tenia 10 anys a Disneyland, a califòrnia. És fort, oi??? mira ves... coses que té la vida) treient gel del cotxe, i un cop dins semblava que estéssim fumant porros tots.

A la tarda he anat a preguntar com es feia una cosa amb el Basura, i m'ha dit que fés servir un programa que anava molt bé. La conclusió que he pres ha estat "quan acabis tot, ja t'entretindràs amb la interfície gràfica".

Pel que fa el projecte avui sí he fet evolucionar els putos cromosomes de merda (els horaris). Com tots sabeu la selecció natural es basa amb la llei del més apte. Població inicial aleatòria, avaluem cada individu, seleccionem els més forts, els reproduim, i aquesta descendència la reintroduim a la població eliminant els més febles. Paral·lelament i aleatoriament es produeixen mutacions, que són les que mantenen la varietat a la població. Molt bé, molt maco, molt natural. Doncs com que no m'arribava al grau de qualitat que em feia gràcia he introduit un nou concepte: MUTACIÓ INTEL·LIGENT. Séh, exacte. La gràcia de l'evolució natural és que la mutació és aleatòria, però la gràcia de la meva aplicació és que funcioni, i que funcioni bé, per tant jo manipulo els meus individus com em dóna la puta gana que per això sóc jo qui els programo i sóc el seu Déu. Doncs bé, em muten millorant, buahahahahahaha!! I ara pq som les 6:12 de la matinada, i avui he dormit poc i no estic inspirat, però demà tinc moltes espectatives...

Per tant al cine (que hi ha cine gratis demà (DUE DATE)) hi anirá se puta mare. Sí, vaig de cul, però estic dins. Va, Joan, anims. Que sí, hòstia (un segon eh, que m'estic animant), que tu pots!! ehh!! qué somos!! sí o no!!!! au doncs, ja saps què has de fer.

Doncs res, demà més. Que això (blog inclòs) s'acaba...






Massanen.












"si logras que tus nervios y el corazón sean tu fiel compañero, y resistir aunque tus fuerzas se vean menguadas, con la única ayuda de la voluntad que dice: RESISTE" Rudyard Kipling

4 comentarios:

  1. Ala... perquè s'acaba el blog? pots explicar-nos la teva vida, dia a dia!!


    Un petonàs!

    ResponderEliminar
  2. HÒSTIA!
    Lo dels números és acollonant.

    ResponderEliminar
  3. S'acaba si els controladors volen i et deixen tornar. Saps que jo aquest finde havia de viatjar (per curro) a Pisa i ho vaig fer sense cap problema ?
    jo crec que els fills de puta també feien una "sel·lecció intel·ligent" i només putejaven als que anaven de vacances.

    El que penso és que els hi posaria el meu membre pel cul i llavors també aplicaria una "mutació intel·ligent" o un "allarga't bastó màgic" per a que pensesin en mi cada cop que curresin sentats.

    ResponderEliminar
  4. home si em quedo tirat a l'aeroport espero que hi hagi wifi, per actualitzar. Què millor que despedir-me del blog cagant-me en alguna puta mare?

    ResponderEliminar