aparta, coño.

jueves, 9 de diciembre de 2010

"madre mía..."

bfffffffffffffffffffffff.... Madre mía... avui em toca anar-me'n a pirar de bajonas. Si ejke yo ya no sé ké pasa... bueno, mantindrem la calma.

Avui hi havia l'últim sopar internacional, on la gent porta el que cuina, ho fot al mig, i au, com els porcs. Anar gorrejant. Jo no hi he participat pq ni tenia ni volia gastar temps en cuinar una merda, i conseqüentment tampoc he volgut anar a gorrejar per la puta cara. No obstant això en Sézer m'ha vingut a buscar a l'habitació i hi he anat a fer una birra. I prou, pq em veia incòmode. Jo allà de mal humor amb un tou de feina per fer... va home. Me n'he entornat a l'habitació. Al cap d'un rato ha tornat a venir per dir-me que hi havia la noia que la Lene el seu dia em va presentar, pq jo era un tio sensible i perfecte. Li he dit que per mi ja se la pot follar ell, que tenia feina.

Les hores em putejen... van massa follades, i em quedo anclat al mateix punt massa estona. Això és una puta agonia, sempre penses que l'endemà ho faràs més i millor, però no és així. Ara de nit, m'he anat a despedir d'en Qasim que se'n va ja, i després hem anat a l'after party que feien en Sascha i en Pekka. I prou. Han sortit ells dos i en Flo, però es veu que el Flo per fi ha trobat una noruega per follar. Aviam com ho explica demà. Pel que fa al Pekka, està com una puta cabra. Anava molt tort i es fot a cridar com un animalot. "Shoooaaaaaaannnnn!!!!!!!!!". Jo l'haig d'anar fent riure pq així riu i no crida. I funciona. M'ha fet gràcia pq m'ha dit "la Hui m'ha enviat missatges". Corre el rumor que al Pekka li mola la Hui, x això m'ha sorprès imaginar a la Hui enviant-li missatges. El cas és que just abans de deixar-me agafar el seu mòvil per llegir-lo, ha fet una cara entre tímida i avargonyida (tot dins la tajó (de taja) de la seva cara eh), i m'ha dit "però abans l'hi havia enviat jo algun...". Total que el missatge en qüestió de la Hui deia algo així com "Don't send me this crazy messages Pekka! You are drunk!! Good night". xDD, pots comptar què l'hi ha dit l'animaló....

En fi, tonteries vàries per desconnectar. Avui són les 5:25. Boranit a tothom.





Massanen.












"y a pesar de todo, aunque me paralice y me invada el dolor, o mil veces resbale en los mismos lodos, sé que al final me alzaré y la ocasión será pera brindar con los buenos amigos...." Nacho Vegas

2 comentarios:

  1. de bajones i mala hòstia ----> pel projecte tot. Que consti.

    ResponderEliminar
  2. Em fa molta gràcia això de la Hui i en Pekke, sembla quan teníem 15 anys....

    Petonsss!!

    ResponderEliminar