aparta, coño.

viernes, 10 de diciembre de 2010

NO MATTER HOW HARD YOU TRY YOU CAN STOP ME NOW

bueno, bueno, bueno. Avui m'ha costat la rehòstia. Però entre que no em donava la puta gana anar a dormir abans de solucionar-ho i que estic sonat i no m'importa que es facin les 8:13 del matí finalment ho he fet. Avui ha estat un dia espès. Tot el dia programant i no hi havia manera de trobar el puto error. Tot estava malament, petava per tot arreu. M'he dit "fes memòria, que l'has de tenir per dilluns". Així que m'he estat fins les 6 aproximadament fent memòria (ja rondo les trenta i llargues pàgines), i després m'he tornat a fotre amb la programació. Demà és l'últim dia de molta gent, i com que porto dues setmanes desaparegut per tothom em fotia gràcia anar-hi. I sí, ho he fet, i tant si ho he fet home!!! com que avui he complert demà puc fer un dia de festa tranquilament.

A part d'això, avui he pillat a la Yao fotent-me una pizza. Estava al forn (no la Yao, la pizza), i he buscat la caixa... i estava dins l'armari. Me l'havia amagada!!!! però sabeu.. m'està bé. Per subnormal. Els primers dies quan em va salvar el cul amb la neteja li vaig dir que si mai li feia falta algo que ho agafés, que tranquila. Primer es feia la tímida i jo li deia que amb mi poques hòsties que fotés el favor d'agafar el que necessités. Doncs bé, ara que li he pillat com una mania de lu rara que és (de fet, ella tampoc a nat a dormir, i l'he sentit tota la nit parlant amb l'ordinador, escoltant música (la mateixa cançó sempre), provant de cantar, saltant, i donant bots a la cadira com si tingués una polla de plàstic al cul), em pilla el que li passa pel que Déu vulgui que tingui alla sota, i fot ràbia pq no es mou de la puta habitació tot el puto dia. Una pòtula, vaja... I res, avui estic content me la pela la Yao i tot. Ara dormiré un bon rato i després a desconnectar amb la festa de despedida.

Bon cap de setmana xusma!







Massanen.












"DENTRO DE NUESTRO VACÍO SOLO QUEDA EN PIE EL ORGULLO Y POR ESO SEGUIREMOS EN PIE!!!!" La Polla Records

1 comentario:

  1. Renegades kings of funk !

    no m'he llegit res, ja he tingut bastant amb el títol, però t'estimo igual eh, i que vagi molt bé xD muaks

    ResponderEliminar