aparta, coño.

lunes, 20 de diciembre de 2010

2 days left

de les 7 a les 10. He dormit 3 hores i he anat a la universitat a trobar-me amb my supervisor. Quan he arribat encara s'estava mirant la memòria, i de fet crec que tot el que s'ha mirat ho ha fet avui. Em queda la sensació que ha passat una mica de mi, però bueno, és el meu problema i el projecte acabarà sent brillant igualment. Està a les meves mans.

Després de la quedada, he anat a "dinar" (per allà les 12 del migdia), i s'han afegit amb mi el Benjamin i l'Ausra que acabaven de fer els últims examens. Després s'ha afegit l'Anika i hem estat parlant d'avions, d'accidents d'avions i de sustos amb avions. Ja a la tarda, m'he posat a acabar el projecte, i he començat a completar coses. Ho he provat, i tot malament. Després de putinejar el codi, i veure que l'estava liant, m'he dicidit desfer-ho tot i posar-m'hi demà, que estaré més descansat. Així que he anat a la "coffee party" de despedida, que demà marxen la Katarina, la Jana, el Martin i el Benjamin. També m'he despedit dl Sigurd. Ha estat un comiat força sec, en general, no sé, és la gent que queda, diguem que excepte algunes excepcions, el gruix del grup ja s'ha pirat, i no tinc ganes de fer numerets i tampoc sé massa bé què dir. La que s'ha mostrat més calurosa, afectiva i emocional ha estat la Katrina. Inclús m'ha sorprès. La veritat és que ha estat una bona amiga, entre d'altres coses.

I res, finalment em piro a dormir. Destacar que la Vera (la noia guapa russa que vaig descobrir xl sopar de Nadal, que viu amb el novio) m'envia missatges xl facebook preguntant-me com em va el projecte i tot en general. Em sorprèn. I m'excita a la vegada. I si.... bueno, tant fa.







Massanen.












"a les nits que estic calent et necessito i no hi ets." Sau

1 comentario:

  1. Això no quedarà així, i sé que quan estiguis ben apossentat, n'extreuràs una conclusió final. Sé que això està entre els teus plans. :) i si no és molt demanar, que no s'acabi, que deixaràs al teu grup de fans en abstinència.

    ResponderEliminar